تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

شب خوب «سردار» در بوندس‌لیگا +ویدیو

تیم تحت هدایت ژابی آلونسو در شبی که سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان را در ترکیب اصلی خود داشت، با گلزنی ستاره ایرانی‌اش بر هرتابرلین غلبه کرد.

کد خبر: ۱۴۶۱۸۲
۲۱:۲۰ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

روز خوب «سردار» در بوندس‌لیگا +ویدیو

دیدارنیوز: در روز پایانی از بازی‌های هفته بیست‌وسوم بوندس‌لیگای آلمان، از ساعت ۱۸ امروز (یکشنبه - به وقت تهران) تیم فوتبال بایرلورکوزن مقابل میهمانش هرتابرلین به پیروزی ۴ بر یک دست یافت.

سردار آزمون که از ابتدا در ترکیب بایرلورکوزن حضور داشت، در دقیقه ۱۲ گل نخست تیمش را روی پاس جرمی فریمپونگ به ثمر رساند تا دومین گل بوندس‌لیگایی خود را ثبت کند. فریمپونگ در دقیقه ۲۱ دروازه هرتا را گشود و موسی دیابی و امینه عدلی در دقایق ۲۱ و ۷۳، زننده گل‌های بعدی شاگردان ژابی آلونسو بودند. هرتابرلین هم در دقیقه ۶۷ توسط دودی لوکباکیو به گل رسید.

سردارِ ۲۸ ساله که هفت روز پیش هم برای لورکوزن گلزنی کرده بود، در دقیقه ۶۹ جای خود را به پاتریک شیک داد.

بایرلورکوزن با این برد، ۳۱ امتیازی شد و به رده نهم جدول بوندس‌لیگا صعود کرد. نماینده پایتخت آلمان هم با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم ایستاده است.

در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان، بایرن مونیخ با ۴۹ امتیاز صدرنشین است، دورتموند با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر، در رده دوم قرار گرفته و یونیون برلین ۴۴ امتیازی جایگاه سوم را در اختیار دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی