تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

هشدار هلال احمر برای باران شدید باران و وزش باد در ۱۴ استان

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با هشدار نسبت به بارش شدید باران و وزش باد در ۱۴ استان کشور از آماده‌باش هلال احمر برای مواجهه با حوادث احتمالی خبر داد.

کد خبر: ۱۴۶۱۶۴
۱۷:۱۴ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

هشدار و آماده‌باش هلال احمر برای باران شدید باران در ۱۴ استان

دیدارنیوز: صادق محمودی با اشاره به پیش‌بینی و هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی نسبت به وزش شدید باد و بارش شدید و رگبار باران در برخی از استان‌های کشور گفت: برابر پیش‌بینی انجام شده از سوی سازمان هواشناسی برای روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری بارش شدید و رگباری باران و نیز وزش شدید باد در تمام یا بخش‌هایی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، تهران، البرز، قزوین و زنجان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: همچنین از روز دوشنبه تا سه‌شنبه هفته جاری نیز وزش شدید باد در تمام یا بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و مرکزی پیش‌بینی شده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بر این اساس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر تمامی پایگاه‌ها و امدادگران خود را برای آمادگی در برابر این پدیده‌های جوی و همچنین امدادرسانی به حوادث احتمالی ناشی از آن به حالت آماده‌باش درآورده و تجهیزات و امکانات لازم نیز برای آنان در نظر گرفته شده است.

محمودی به ایسنا گفت:‌ البته لازم است که شهروندان نیز نکاتی را در نظر داشته باشند. بر همین اساس نیز در هنگام وزش باد باید از حضور در مجاورت سازه‌های سست و اشیایی که احتمال سقوطشان وجود دارد، پرهیز و از حضور در ارتفاعاتی مانند پشت بام و لبه پرتگاه‌ها خودداری کنند. همچنین در هنگام بارش باران نیز لازم است از حضور در مجاورت رود‌ها و مسیل خودداری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی