تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پایان محدودیت سوختگیری؛ ارائه بنزین و گازوئیل به‌جز باک خودرو ممنوع است

طبق گفته اسدالله قلی‌زاده، رئیس صنف جایگاه‌داران ارائه بنزین و گازوئیل به جز باکِ خودرو ممنوع است و در شرایط کنونی در اکثر جایگاه‌های کشور ممنوعیتی برای سوختگیری نیست.

کد خبر: ۱۴۶۱۳۹
۱۱:۳۹ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

محدودیت سوختگیری برطرف شد؛ ارائه بنزین و گازوئیل به‌جز باک خودرو ممنوع است

دیدارنیوز: رئیس صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: ارائه بنزین و گازوئیل به جز باکِ خودرو ممنوع است، ولی پرسنل پمپ‌بنزین به‌اندازۀ محدود و کمتر از ۴ لیتر برای جابجایی خودرو‌های بنزینی در شرایط خاص همکاری می‌کنند.

اسدالله قلی‌زاده در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه در قسمت عرضه فرآورده‌های نفتی ۴۲۳۰ جایگاه و در بخش سی‌ان‌جی ۲۷۰۰ جایگاه در کشور فعال هستند که از ۱۵ اسفند وارد فاز اجرایی نوروز می‌شوند، اظهار کرد: در شرایط کنونی در اکثر جایگاه‌های کشور ممنوعیتی برای سوختگیری نیست و به جز استان‌های مرزی در اکثر استان‌ها محدودیت سقف سوختگیری وجود ندارد و به مردم توصیه می‌کنیم در هنگام مراجعه به جایگاه با پرسنل همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: سیاست دولت استفاده مردم از کارت سوخت شخصی است و توصیه ما هم همین است چرا که امکان رهگیری و رسیدگی به شکایات احتمالی در مواردی که با کارت سوخت شخصی سوختگیری انجام شده باشد سریع‌تر و دقیق‌تر است.

وی در خصوص مکمل‌هایی که در جایگاه‌های سوخت عرضه می‌شود، گفت: با اعلام و اصرار شرکت‌های تابعه وزارت نفت، خرید و فروش مکمل در جایگاه‌ها ممنوع است و فروش اجباری مکمل که توسط پلیس گزارش آن در محل با ذکر نام و کد ملی پرسنل نوشته شده باشد تعقیب قضایی به همراه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی