تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

رای انضباطی سپاهان - پرسپولیس؛ از محرومیت تا جریمه میلیونی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رای خود را درباره تقابل جذاب و پرحاشیه سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی اعلام کرد که بر این اساس، محمد کریمی و یاسین سلمانی، بازیکنان تیم سپاهان با محرومیت مواجه شدند و پرسپولیس هم به دلیل پرتاب اشیا توسط هوادارانش ۵۰ میلیون تومان جریمه شد.

کد خبر: ۱۴۶۱۳۳
۱۱:۰۲ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

رای انضباطی سپاهان - پرسپولیس؛ از محرومیت تا جریمه میلیونی

دیدارنیوز: کمیته انضباطی رای خود را درباره بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس صادر کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس از سری رقابت‌های جام حذفی ۳ اسفندماه برگزار شد و باشگاه سپاهان به دلیل سوءرفتار تیمی (ناشی از اخذ ۶ اخطار) و پرتاب اشیاء و چندین مورد مواد محترقه از سوی تماشاگران منتسب و ورود دو نفر از آن‌ها به زمین مسابقه به ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین محمد کریمی و یاسین سلمانی، بازیکنان تیم سپاهان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه هر کدام دو جلسه محرومیت از همراهی تیم که یک جلسه آن به مدت ۶ ماه تعلیق می‌گردد و هر کدام ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

فرشاد احمدزاده، بازیکن تیم سپاهان به دلیل رفتار غیرورزشی به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه پرسپولیس به دلیل پرتاب اشیاء و یک مورد مواد محترقه به زمین مسابقه از سوی تماشاگران منتسب به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در خصوص تخلف انتسابی محمد دانشگر مبنی بر رفتار غیرورزشی نیز با توجه به دفاعیات موجه و موثر باشگاه سپاهان و عدم احراز تخلف حکم بر برائت وی صادر می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی