تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
چشمی، پس از تساوی برابر نساجی اعلام کرد

داوران می‌ترسند برای استقلال پنالتی بگیرند

روزبه چشمی، هافبک آبی‌پوشان پایتخت پس از توقف تیمش برابر نساجی و از دست رفتن ۲ امتیاز حساس در کورس قهرمانی لیگ برتر، می‌گوید که به استقلال احترام نمی‌گذارند و داوران می‌ترسند برای این تیم پنالتی بگیرند.

کد خبر: ۱۴۵۹۵۶
۱۹:۲۴ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱

داوران می‌ترسند برای استقلال پنالتی بگیرند

دیدارنیوز: هافبک استقلال می‌گوید آنقدر هجمه رسانه‌ای علیه استقلال وجود دارد که داوران می‌ترسند برای استقلال پنالتی بگیرند.

روزبه چشمی پس از تساوی یک بر یک استقلال مقابل نساجی اظهار کرد: فوتبالی که بازی می‌کنیم قابل احترام است. در این بازی فقط به خاطر این‌که توپ‌هایمان را گل نکردیم امتیاز از دست دادیم. سبک بازی و تلاش بازیکنان ما قابل ستایش است. رسانه‌ها برد بعضی از تیم‌ها را بزرگ می‌کنند، اما آنقدری که باید، به تیم ما احترام نمی‌گذارند. زمانی هم که نتیجه نمی‌گیریم، دنبال این هستند که تیم را بزنند. هواداران سبک بازی ما را می‌شناسند و قدردان تیم ما هستند. وقتی تیم‌های دیگر نتیجه نمی‌گیرند، رسانه‌ها و کارشناسان، آن‌ها را تحت فشار نمی‌گذارند تا از بحران بیرون بیایند.

او درباره عملکرد داور این دیدار گفت: آقای عرب براقی اواخر بازی با گل‌گهر یک پنالتی برای ما گرفت که درست بود. رسانه‌ها به این داور هجمه‌ای وارد کردند که پس از آن در بازی با مس رفسنجان در تهران خطای هند واضح را برای ما نگرفت. امروز هم که در صحنه‌ای صد درصد پنالتی باید گرفته می‌شد. اگر نخواهیم درباره داوری صحبت کنیم، تیم‌های دیگر به ما هجمه وارد می‌کنند. داوران می‌ترسند برای ما پنالتی بگیرند. در این چهار، پنج هفته که می‌بردیم، روی داور فشار می‌آوردند که چنین شرایطی رقم بخورد. من غیر از این انتظار ندارم که کارشناسان بگویند خطای روی قایدی تمارض است. بهتر است کارشناسان نظر ندهند. تصویر کاملا واضح است.

هافبک استقلال درباره مشکلات مالی این باشگاه بیان کرد: آقای فتح‌الله‌زاده را آوردند و به او قول دادند که ۳۰۰ میلیارد تومان در حساب استقلال خواهد بود. چه کسی این قول را داد؟ کسانی که قول دادند باید پاسخگو باشند. اگر اکنون وزیر نیست، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ چه کسی مشکل بدهی به استراماچونی را باید حل کند؟ همه بازیکنان این مسائل را دنبال می‌کنند و فکرشان درگیر چنین مسائلی می‌شود. اگر برای تیم‌های دیگر بحث بدهی ملی بوده، برای استقلال هم باید به همین صورت باشد. استقلال همیشه برای تهران نیست و در بحث ملی، استقلال ایران است.

او ادامه داد: نباید کار به اینجا می‌کشید و دولت باید کمک کند. بدهی استراماچونی قبلا باید پرداخت می‌شد، اما نشد تا به این رقم رسید. قطعا یک نفر باید پاسخگو باشد. این بحث، ملی است و خواهش می‌کنم مسئولان این مشکل را حل کنند. بحث ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیون نیست. ۱۰۰ میلیارد بدهی چگونه اتفاق می‌افتد؟ اصلا بحث درصد بازیکن نیست. ما باید مشکلات را حل کنیم. ابتدا چنین بدهی هنگفتی را باید پرداخت کنید و بعد از آن طلب بازیکنان را بدهید. خدا شاهد است که بازیکنان ما قابل احترام‌اند، چون مدت طولانی است که پول نگرفته و چیزی هم نگفته‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی