تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
روز دوم هفته بیست و یکم لیگ برتر

توقف مدعیان به سود پرسپولیس!

روز دوم از هفته بیست و یکم لیگ برتر با انجام چهار بازی دنبال می‌شود که در مهم‌ترین دیدار تیم استقلال در قائم‌شهر برابر نساجی متوقف شد و زور سپاهان صدرنشین در اراک به آلومینیوم نرسید.

کد خبر: ۱۴۵۹۴۶
۱۵:۴۷ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱

نساجی ـ استقلال

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: در استادیوم وطنی قائم‌شهر شاگردان ساپینتو برای آنکه از پرسپولیس عقب نمانند، چاره ای جز کسب پیروزی در این مسابقه ندارند.

استقلال برای این بازی تمامی نفرات خود که در بازی های قبل به میدان رفته اند را در اختیار دارد. ساپینتو این بازی را نیز به دلیل محرومیت از دست داده و باید از روی سکوهای استادیوم، بازی تیمش را تماشا کند. آبی ها در پنج هفته گذشته برابر حریفان خود به پیروزی دست یافته اند و در پی رسیدن به ششمین برد متوالی هستند.

در سمت مقابل نیز نساجی پس از سه شکست در پنج دیدار، توانست در رقابت های جام حذفی، آلومینیوم را در ضربات پنالتی حذف کند و امروز با روحیه بالایی به مصاف استقلال می رود. شاگردان حمید مطهری امیدوارند از امتیاز میزبانی استفاده کرده و رتبه خود در جدول را تک رقمی کنند. حدود 5 هزار تماشاگر نیز برای حمایت از نساجی به ورزشگاه آمده‌اند.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانملک، سعید غلامعلی‌بیگی، سیداحمد موسوی، علی داوران، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری، فرزاد زامهران، صابر حردانی، عبدالکریم اسلامی

سرمربی: حمید مطهری

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند. مهدی قایدی، محمد محبی، ارسلان مطهری.

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

 

لحظات حساس:

دقیقه ۲: استقلال در همان دقایق ابتدایی صاحب فرصت خوبی شد که پاس قایدی خوب نبود و توپ به سختی نصیب محبی شد و در ادامه نیز شوت مهری با برخورد به مدافع نساجی راهی کرنر شد.

دقیقه ۳: حملات استقلال ادامه پیدا کرد و یک فرصت استثنایی برای این تیم از دست رفت. ارسال دیدنی محبی به روی دروازه با ضربه سر تماشایی این بازیکن همراه شد که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۵: استقلال که بازی را فوق العاده آغاز کرده، توسط محبی در محوطه جریمه نساجی صاحب موقعیت شد که شوت این وینگر بوشهری را علیرضا حقیقی با واکنشی استثنایی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۶: ارسال سعید مهری به روی دروازه با ضربه سر روزبه چشمی همراه شد که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: حرکت تیمی و دیدنی بازیکنان استقلال و پاس محبی با ضربه سر در پشت محوطه جریمه به ارسلان مطهری رسید که شوت روی پای او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: ارسال خطرناک سیداحمد موسوی از سمت راست، فرصت بسیار خوبی را برای کریم اسلامی ایجاد کرد که این بازیکن در تایمینگ پرش دچار اشتباه شد و نتوانست با ضربه سر دروازه استقلال را تهدید کند.

دقیقه ۳۲: شوت محکم و روی پای حردانی با برخورد به پای سعید مهری تغییر مسیر داد و به شکل خطرناکی از کنار تیرک دروازه به کرنر رفت.

دقیقه ۳۴آرش رضاوند پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از جا گذاشتن مدافع روبه‌رو، ضربه‌اش را به سمت دروازه زد که شلیک تماشایی این بازیکن با اختلافی فوق‌العاده کم و به شکلی بسیار خطرناک مماس با تیرک افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: ارسال دیدنی سعید مهری به روی دروازه در موقعیتی فوق‌العاده به ارسلان مطهری رسید که ضربه عجیب این بازیکن به جای اینکه به سمت دروازه برود، به پشت سر او رفت و این فرصت مهم از دست رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۴۶: در همان ابتدای نیمه دوم استقلال یک موقعیت خوب دیگر را از دست داد. قایدی روی یک پاس خوب ارسلان مطهری در موقعیت تک به تک با حقیقی قرار گرفت که ضربه این بازیکن را گلر نساجی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۷: صالح حردانی پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت او در مسیر دروازه با تکل دیدنی مهرداد عبدی دور شد.

گل اول استقلال: در دقیقه ۵۲ و در پی از دست دادن توپ از سوی جانملکی، توپ به ارسلان مطهری رسید که او نیز با یک ضربه دقیق اولین گل بازی را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۶: احمد موسوی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که ضربه زمینی او را سیدحسین حسینی مهار کرد.

دقیقه ۵۷: شوت راه دور سعید مهری را علیرضا حقیقی مهار کرد.

گل اول نساجی: در دقیقه 69 ضربه کاشته‌ای که نصیب تیم نساجی شد با یک ضربه دقیق از سوی ایوب کلانتری به طاق دروازه سید حسین حسینی چسبید تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۷۲: یک ضربه کاشته چسبیده به محوطه جریمه برای استقلال به دست آمد که ضربه ایستگاهی قایدی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: قایدی در کمتر از یک دقیقه، ۲ مرتبه دروازه نساجی را تهدید کرد. ضربه اول او با فاصله به بیرون رفت و شوت دوم او با برخورد به مدافع نساجی راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۴: استقلال یک موقعیت فوق العاده را به شکلی باورنکردنی از دست داد. حرکت تماشایی محبی از سمت چپ و ورود او به محوطه جریمه با یک ارسال دقیق به دهانه دروازه همراه شد و در شرایطی که شهباززاده یک دروازه خالی را مقابلش داشت، ضربه این بازیکن به طرز باورنکردنی از کنار تیرک به بیرون رفت.

تیم استقلال با توقف برابر نساجی دو امتیاز حساس را از دست داد.

زور صدرنشین به آلومینیوم نرسید؛ هفته‌ای خوب برای پرسپولیس!

تیم سپاهان که پس از شکست سخت برابر پرسپولیس در جام حذفی حال و روز خوشی ندارد، در اراک برابر تیم رحمتی متوقف شد تا جدال مدعیان قهرمانی در این هفته به سود سرخ‌های پایتخت رقم بخورد.

ابتدا محمود قائدرحمتی برای اراکی‌ها گلزنی کرد، اما عیسی مرادی در همان نیمه اول بازی را به تساوی کشاند و در ادامه تلاش دو تیم منجر به گل نشد.

سپاهان با وجود توقف خارج از خانه، ۴۳ امتیازی شد و یک امتیاز بالاتر از پرسپولیس در صدر جدول ماند.

مس از سد هوادار سرسخت گذشت؛ روز بد شیمبا! 

در ادامه بازی‌های امروز، مس رفسنجان موفق شد در دیداری خارج از خانه در زمین هوادار به پیروزی یک بر صفر برسد.

مهرداد رضایی در نیمه اول گلزنی کرد، اما در نیمه دوم، لوسیانو پریرا (شیمبا) ابتدا یک پنالتی خراب کرد و در دقایق پایانی هم اخراج شد تا یک روز ناکام را در خط حمله مس سپری کند.

تراکتور به مثلث قهرمانی نزدیک شد!

تیم تراکتور تبریز با برتری شیرین سه بر یک مقابل صنعت نفت در آبادان، خودش را به جمع مدعیان قهرمانی نزدیک‌تر کرد. تیم خمس در پنچ بازی اخیرش در لیگ، ۴ بازی را با برد سپری کرده و اگر به این روند کم‌نوسان ادامه دهد می‌تواند به صدر جدول هم برسد.

رضا اسدی، در این بازی برای تراکتور دبل کرد و گل خود را تقدیم به پیروز، توله یوز ایرانی کرد که امروز متاسفانه تلف شد.

توقف مدعیان به سود پرسپولیس!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی