تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

مشارکت پتروشیمی بوعلی سینا در طرح بزرگ حراکاری خوریات بندرماهشهر

همزمان با آئین کاشت طرح بزرگ حراکاری در خوریات بندرماهشهر، مدیران کل حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان از مشارکت شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در این طرح تقدیر کردند.

کد خبر: ۱۴۵۹۱۷
۰۹:۰۳ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش پتروهمکار به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا؛ همزمان با آئین کاشت طرح بزرگ حراکاری در خوریات بندرماهشهر که با حضور مسئولین ارشد استانی و شهرستان برگزار شد، مدیران کل حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان در راستای صیانت از جنگل‌ها و توسعه درختکاری از مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا تجلیل کردند.

در متن مدیران کل حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان خطاب به دکتر احمدزاده مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا آمده است:

جناب آقای دکتر احمدزاده
مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی بوعلی سینا
با سلام و احترام
اینک که با اهتمام جدی جنابعالی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و دولت محترم مبنی بر صیانت از جنگل‌ها و توسعه درختکاری در کنار سربازان انفال برگ زرینی از تاریخ افتخارات استان ورق خورده است، برخورد لازم می‌دانم از تلاش مخلصانه و بی شائبه شما صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
امید است با اندیشه‌ای پویا و عزمی راسخ در امر احیای عرصه‌های کشور و خدمت به اسلام و مسلمین با استعانت از خداوند متعال در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) همواره موفق و پیروز باشید.

محمد جواد اشرفی
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان

سید محمد تقی سجادی
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان

گفتنی است، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با اهدای بیش از ۱۰ هزار اصله نهال در طرح بزرگ حراکاری خوریات بندرماهشهر که عملیات کاشت آن طی روز‌های آینده آغاز خواهد شد مشارکت داشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی