تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پست برق GIS خزامی در اهواز آماده بهره‌برداری است

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهره‌برداری فاز اول طرح دائم پست GIS خزامی اهواز در چند روز آینده خبر داد.

کد خبر: ۱۴۵۹۰۸
۰۸:۰۳ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش دیدارنیوز _ سرویس‌ خوزستان: محمود دشت‌بزرگ گفت: فاز اول پست برق ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت GIS خزامی در کلانشهر اهواز با ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر مراحل تست نهایی تجهیزات را نیز پشت سر گذاشته و آماده برق‌دار شدن است.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری فاز اول این پروژه یکهزار و ۶۳۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: در روز‌های آتی و قبل از پایان سال جاری پست مذکور وارد شبکه خواهد شد تا با ایجاد ظرفیت جدید باعث پایداری برق شهر اهواز و شهرستان کارون در تابستان ۱۴۰۲ شود.

وی افزود: فاز دوم و تکمیلی پست gis خزامی نیز ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی آن نیز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بیان کرد: این پروژه یکی از ۱۵ پست GIS است که برای توسعه و تقویت شبکه برق خوزستان برنامه‌ریزی و در دست احداث هستند.

دشت‌بزرگ توضیح داد: پست‌های gis در حال احداث این شرکت در خوزستان از پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا ساخته می‌شوند و از ویژگی مهم آن‌ها می‌توان به مقاوم بودن در برابر گرد و غبار، آلودگی‌های صنعتی و شرایط اقلیمی نام برد.

وی تاکید کرد: این مجموعه پست‌ها کمک خواهند کرد تا علاوه بر افزایش ظرفیت، شبکه برق با اقلیم استان سازگاری لازم را پیدا کند و دچار حادثه‌های ناخواسته به دلیل شرایط آب و هوایی نشوند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اضافه کرد: پیش از این فاز اول پست gis کیانشهر وارد مدار شده و پست GIS کارون نیز در مرحله تست تجهیزات است و قبل از پایان سال جاری وارد مدار خواهد شد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی