تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
با ایمن‌سازی مزارع در برابر خشکسالی؛

نیشکر دهخدا دوباره صدرنشین تولید شکر می‌شود

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دهخدا «بازچرخانی زهاب» را دستاورد مهم این شرکت برای مقابله با خشکسالی برشمرد و اظهار امیدواری کرد، با این تدابیر، این واحد نیشکری بار دیگر به صدر تولیدکنندگان شکر بازمی‌گردد.

کد خبر: ۱۴۵۹۰۰
۲۰:۰۶ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱

نیشکر دهخدا دوباره صدرنشین تولید شکر می‌شود

دیدارنیوز _ سرویس‌ خوزستان: مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دهخدا «بازچرخانی زهاب» را دستاورد مهم این شرکت برای مقابله با خشکسالی برشمرد و اظهار امیدواری کرد، با این تدابیر، این واحد نیشکری بار دیگر به صدر تولیدکنندگان شکر بازمی‌گردد.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، تورج بهادری در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی گفت، با اجرای طرح‌های بزرگ بازچرخانی زهاب، نه تنها مزارع نیشکر در برابر بی‌آبی و خشکسالی ایمن می‌شوند، بلکه اراضی کشاورزی پیرامون این واحد نیشکری نیز از آن بهره‌مند خواهند شد.
به گفته او، استفاده از کودهای آلی، حذف حداکثری سموم و جایگزینی روش‌های بیولوژکی باعث بهبود کیفیت زه‌آب نیشکر و مهیا شدن آن برای استفاده مجدد در اراضی کشاورزی شده است.
مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دهخدا در ادامه به دستاوردهای حوزه کشاورزی این شرکت اشاره کرد و این دستاوردها را عاملی برای کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و بهبهود روند کار دانست.
بهادری افزود، ساخت دستگاه «سنگ جمع کن» و «فاروئر ترکیبی»، «دروگر نیشکر» و «گراپ تراکتوری» بخشی دیگری از اقدامات کشت و صنعت نیشکر دهخدا در بومی‌سازی تجهیزات کشاورزی در راستای تولید دانش‌بنیان است.
وی در ادامه به تشریح دستاوردهای کشت و صنعت نیشکر دهخدا در بخش صنعت نیز اشاره کرد و گفت، سالن بسته‌بندی شکر در بسته‌های یک و پنج کیلویی در دست احداث است و تا چند ماه آینده دستگاه‌های بسته‌بندی نصب خواهد شد.

نیشکر دهخدا دوباره صدرنشین تولید شکر می‌شودنیشکر دهخدا دوباره صدرنشین تولید شکر می‌شودنیشکر دهخدا دوباره صدرنشین تولید شکر می‌شودنیشکر دهخدا دوباره صدرنشین تولید شکر می‌شود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی