تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
وضعیت موجود، نگران‌کننده است و مردم هم به شدت معترض هستند

حیدری: دولت فقط از افرادی استفاده می‌کند که صرفا در ستاد رئیسی بوده‌اند!

شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌گوید که ۷۰ درصد مدیران دولت به ناحق در جایگاهشان هستند و دولت فقط از افرادی استفاده می‌کند که صرفا در ستاد ابراهیم رئیسی بوده‌اند.

کد خبر: ۱۴۵۸۸۸
۱۸:۰۶ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱

حیدری: دولت فقط از افرادی استفاده می‌کند که صرفا در ستاد رئیسی بوده‌اند

دیدارنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌گوید: متاسفانه برخی از مدیران، به صورت باندی و رانتی مدیر شده‌اند. ۷۰ درصد مدیرانی که در دولت پست گرفته‌اند به ناحق در جایگاهشان هستند و لیاقت و شایستگی این مسئولیت‌ها را ندارند.

شهریار حیدری به رویداد۲۴ گفت: وضعیت موجود، نگران‌کننده است و مردم هم به شدت معترض هستند. مجلس و نظام و حتی خود رهبری از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، گله‌مندی و نارضایتی زیادی دارند. بخش کوچکی از مشکلات مثلاً در حد ۲۰ درصد، به آن سوی مرز‌ها مربوط می‌شود و ۸۰ درصد بقیه به داخل کشور مربوط است و دلیلش ضعف و ناتوانی در حوزه اجرایی مدیریت کشور و عدم‌مدیریت منابع مملکت است.

او می‌گوید: تیم دولت نه بلد هستند و نه می‌توانند بر کشور مدیریت کنند و برای اینکه ضعف‌های اقتصادی، معیشتی و اجتماعی جامعه را پوشش دهند و پنهان کنند و خودشان شانه خالی کنند، مسائل و مشکلات را به آن سوی مرز‌ها نسبت می‌دهند.

نماینده قصرشیرین می‌گوید: در دولت می‌بینیم کسی که توانایی اداره یک بخش کوچک را هم ندارد، یک دفعه در راس یک وزارتخانه یا یک استان قرار می‌گیرد و نتیجه همین وضعیت نابسامانی می‌شود که می‌بینیم. اگر عاقلانه و کارشناسی به مسائل نگاه کنیم، مشکلات به عدم‌توانایی دولت و مجموعه‌اش در مدیریت جامعه برمی‌گردد.

حیدری می‌گوید: وقتی می‌چرخند و افرادی را پیدا می‌کنند که صرفاً فقط در ستاد انتخابات بوده‌اند یا نگاه مثبت به دولت داشته‌اند و این افراد ناکارآمد را جایگرین افراد توانمند و باتجربه می‌کنند، مشکلات کشور هر روز بیشتر هم می‌شود. بخشی از مشکلات کشور سنگ‌اندازی‌های آمریکا و اسرائیل است، اما همه مشکلات این‌ها نیستند. ما چند برابر کشور‌های اروپایی منابع داریم، اما هر روز وضعیت معیشت مردم و تورم کشور بدتر می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه می‌گوید: از مجلس به عنوان نمایندگان ملت و ارکان تصمیم‌گیری و قانون‌گذاری انتظار است تا روی این مسائل به خوبی نظارت کند، چون گویا مجلس نظارت را فراموش کرده است و فقط به قانون‌گذاری چسبیده است. اگر مجلس هر قانونی را هم تصویب کند، ولی دولت در حوزه اجرا ضعیف باشد، تبعاتش به کل جامعه برمی‌گردد.

او می‌گوید: مجلس باید از بُعد نظارتی که در اختیار دارد به درستی استفاده کند و با مدیرانی که عملکرد خوبی از خود به جای نگذاشتند به صورت جدی برخورد کند. سوال و استیضاح برای همین روز‌هاست و باید این اهرم‌های نظارتی را در جهت منافع ملت به کار گرفت، چون دولت قادر به اداره کشور نیست. متاسفانه برخی از مدیران، به صورت باندی و رانتی مدیر شده‌اند. ۷۰ درصد مدیرانی که در دولت پست گرفته‌اند به ناحق در جایگاهشان هستند و لیاقت و شایستگی این مسئولیت‌ها را ندارند. آنچه امروز مردم در جامعه به آن گرفتار شده‌اند، ناشی از بی‌مدیریتی و بی‌لیاقتی در حوزه اجرا است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی