تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران وضعیت اقتصاد هستند، نه حمله اسرائیل
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران وضعیت اقتصاد هستند، نه حمله اسرائیل

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس ۳ - نفت ۰؛ موتور سرخ‌ها روشن شد!

تیم پرسپولیس با برتری پرگل مقابل نفت مسجدسلیمان قعرنشین، به سپاهان صدرنشین چسبید تا بار دیگر کورس قهرمانی این فصل داغ شود.

کد خبر: ۱۴۵۸۸۴
۱۷:۲۳ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۲ - نفت ۰

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: در این دیدار، ابتدا اسدبیگی یک پنالتی به نفت هدیه کرد، اما بیرانوند با شیرجه‌ای دیدنی مانع گلزنی جنوبی‌ها شد. در ادامه اسدبیگی اشتباه خود را جبران کرد و گل اول را برای سرخ‌ها به ثمر رساند.

ترابی هم در اواخر نیمه اول با حرکتی تماشایی یک تنه به خط دفاع ضعیف نفتی‌ها زد تا زننده گل دوم نام بگیرد. در نیمه دوم عبدی که مدت‌هاست نیمکت نشین شده، گل سوم را برای پرسپولیس به ثمر رساند تا یک برد پرگل برای تیمش رقم بخورد.

پرسپولیس با این برد مهم، مانند سپاهان ۴۲ امتیازی شد، اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم باقی ماند.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

پرسپولیس یک - نفت مسجد سلیمان صفر (دقیقه ۲۱: سینا اسد بیگی): یک حرکت ترکیبی خوب از سمت چپ با تشکیل مثلث اسد بیگی، ترابی و امیری شکل گرفت که سانتر بی نقص امیری با ضربه سر خطرناک آل‌کثیر همراه شد و دروازه‌بان توپ را برگرداند و پس از آن طی یک رفت و برگشت با دفع ناقص مدافعان نفت، سینا اسدبیگی با شوتی محکم توپ را به گل تبدیل کرد.

پرسپولیس دو - نفت مسجد سلیمان صفر (دقیقه ۵+۴۵ ترابی): مهدی ترابی از میانه زمین توپگیری کرد و با یک حرکت پا به توپ بی نظیر پس از دریبل دو بازیکن حریف در پشت محوطه جریمه، وارد محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان شد و با یک بغل پای دیدنی دروازه کرمانشاهی را برای بار دوم فرو ریخت.

پرسپولیس سه - نفت مسجدسلیمان صفر (دقیقه ۸۹: مهدی عبدی): پاس در عمق از میانه زمین برای امیری با پاس خوب این بازیکن به محوطه همراه شد و مهدی عبدی در اولین لمس توپ پس از ورود به زمین گل زد.

دقیقه ۱۲: سینا اسدبیگی در محوطه توپ را لو داد و در ادامه روی اسماعیل بابایی خطا کرد تا کوپال ناظمی نقطه پنالتی را به نفع نفت نشان دهد.

دقیقه ۱۳: علیرضا بیرانوند با یک شیرجه عالی دست پیمان میری را خواند و ضربه پنالتی این بازیکن به سمت گوشه سمت راست دروازه بیرانوند توسط این گلر مهار شد تا بازی بدون گل ادامه پیدا کند.

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۲ - نفت ۰

دقیقه ۳۰: فرصت خطرناک برای پرسپولیس روی ضربه حنانوف به دست آمد که احمدی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۳: ضربه ایستگاهی امید عالیشاه از پشت محوطه جریمه به تیرک برخورد کرد و در این صحنه، نفتی‌ها خوش شانس بودند.

نیمه اول با دو گل به سود پرسپولیس به پایان رسید.

دقیقه ۵۵: ضربه خطرناک رضا دهقانی از روی ضربه ایستگاهی به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: ارسال شنانی از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر خطرناک عقیل کعبی همراه شد و از کنار دروازه به اوت رفت.

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۲ - نفت ۰

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۲ - نفت ۰

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، وحدت حنانوف، گئورگی گولسیانی، عیسی آل‌کثیر، لئاندرو پریرا و امید عالیشاه
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب نفت مسجدسلیمان: فرهاد مجدکرمانشاهی، جهانبخش طاهر، عقیل کعبی، حسین گودرزی، محمدمهدی احمدی، رضا مغانلو، سید محمد خرم‌الحسینی، محمود صالحی، اسماعیل بابایی، سید پیمان میری و پیمان رنجبری
سرمربی: رضا عنایتی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی