تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
در بحث امنیت با کسی تعارف نداریم

رادان: عده‌ای برداشت درستی از سیستان و بلوچستان ندارند

احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: عده‌ای غرق در فضای مجازی هستند و برداشت درستی از سیستان و بلوچستان ندارند، مردم این استان در فضای واقعی و عینی باهم برادر و متحد هستند.

کد خبر: ۱۴۵۸۵۸
۱۱:۴۲ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱

رادان: عده‌ای برداشت درستی از سیستان و بلوچستان ندارند

دیدارنیوز: فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمنان اتحاد شیعه و سنی را نمی‌خواهند و از هر طریقی برای تفرقه و ضربه زدن به وحدت مردم تلاش می‌کنند که البته همواره هم شکست خورده‌اند.

سردار احمدرضا رادان روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان که با حضور استاندار این استان و فرماندهان نظامی و انتظامی، علما و معتمدین، برگزار شد اظهارداشت: طبیعی است که این اتحاد و همدلی که به برکت وجود امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب در کشور و بویژه در سیستان و بلوچستان رقم خورده باعث کینه و حسد دشمن باشد اگر غیر از این بود باید شک کرد.

وی ادامه داد: سیستانی و بلوچ، شیعه و سنی، زن و مرد، جوان و پیر همه دست در دست هم داده‌اند تا برای پیشرفت استان سیستان و بلوچستان از تمام توانشان استفاده کنند و در این راه قد علم کرده‌اند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: طبیعی است که این ویژگی و اتحاد و همدلی مورد کینه دشمن قرار می‌گیرد و از هر طریقی به دنبال ضربه زدن به این اتحاد و همدلی در بین مردم است.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان ویژگی‌های منحصر بفردی در تمام زمینه‌ها دارد و این برای همگان محسوس است و همین ویژگی‌ها سبب منحصربفرد بودن این استان پهناور و دارای مردمان خوب است.

سردار رادان افزود: سیستان و بلوچستان از معادن بسیار غنی، دسترسی به آب‌های آزاد و ظرفیت‌های کشاورزی بسیار خوبی برخوردار است که مسوولان برای بهره‌مندی مردم از این مواهب الهی باید تلاش بیشتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: مهمترین ویژگی بارز سیستان و بلوچستان مردم آن هستند این استان دارای مردمانی خونگرم، مهمان‌نواز و مرزدار هستند که برای آبادانی و امنیت این نقطه از ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شاخص‌های امنیتی در سیستان و بلوچستان قابل قبول است و این شاخص‌های امنیتی به سبب تلاش‌های نیرو‌های امنیتی و انتظامی و مردم این استان بوده است.

وی بیان کرد: در بحث امنیت با کسی تعارف نداریم. عبور از امنیت خط قرمز ما هست و به کسی اجازه عبور از خط امنیت را نمی‌دهیم چراکه جلوی قطار در حال حرکت توسعه سیستان و بلوچستان را می‌گیرد.

سردار رادان تصریح کرد: دستگاه‌های انتظامی و امنیتی برای توسعه سیستان و بلوچستان و تقویت رشد اقتصادی در این استان به دنبال ایجاد امنیت پایدار هستند، زیرا در سایه امنیت سرمایه گذار حضور پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا امنیت حاکم در سیستان و بلوچستان را خدشه دار کنند، اما هیچ گاه به اهداف شوم خودشان نخواهند رسید.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: جایی را که دشمن می‌خواهد به آن امید ببندند مردم با حضور به موقع خودشان آنان را ناامید می‌کنند و این طبیعی است که دشمن از این مردم و انقلاب کینه به دل داشته باشد.

وی ادامه داد: عده‌ای غرق در فضای مجازی هستند و برداشت درستی از سیستان و بلوچستان ندارند، مردم این استان در فضای واقعی و عینی باهم برادر و متحد هستند.

سردار رادان تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان همواره نشان داده‌اند در مسیر اسلام و انقلاب و پای کار رهبر معظم انقلاب بوده و خواهند بود. هر کس در هر مقام و جایگاهی در این استان خدمت می‌کند باید بداند خداوند نگاه ویژه‌ای به او داشته و باید از این فرصت ویژه حداکثر بهره را ببرد.

وی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن هم در کشور و هم در سیستان و بلوچستان مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب بود.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: همدلی بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان برقرار است که این یک نعمت ویژه در مسیر خدمت فرمانده جدید و همه مدیران استان محسوب می‌شود که باید قدردان این شرایط باشیم.

وی تأکید کرد: توصیه اصلی ما به فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان محبت ویژه با مردم و قاطعیت هرچه تمام با مخلان امنیت است.

با حکم سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ دوم "دوستعلی جلیلیان" به عنوان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

پیش از این سردار محمدقنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بود؛ و سردار جلیلیان فرمانده انتظامی شهر ری بود که به عنوان فرمانده انتظامی این استان معرفی شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی