تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

هواشناسی ایران؛ بارش برف و باران در ۱۰ استان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد برای استان‌های جنوبی کشور از بارش برف، باران و وزش باد شدید در ۱۰ استان طی امروز تا چهارشنبه خبر داد.

کد خبر: ۱۴۵۸۳۵
۰۸:۱۶ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱

هواشناسی ایران؛ بارش برف و باران در ۱۰ استان

دیدارنیوز: بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های بوشهر، فارس، کرمان، یزد، جنوب اصفهان، شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، مناطق جنوبی چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی ابرناکی، بارش باران، گاهی وزش باد و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

در ارتفاعات بارش برف، در مناطق مستعد رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید و تگرگ و در جزایر شمال خلیج‌فارس رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

سه‌شنبه بارش در جنوب اصفهان، شمال فارس، جنوب یزد، کرمان، خراسان جنوبی و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان ادامه دارد. روز چهارشنبه در مناطقی از کرمان و سیستان و بلوچستان بارش و وزش باد روی می‌دهد و سامانه بارشی بعدازظهر از مرز‌های شرقی کشور خارج می‌شود.

پنجشنبه در اکثر مناطق کشور آسمان صاف است و روز جمعه در استان‌های آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و غرب کردستان ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

در ساعات اولیه سه روز آینده در شهر‌های تهران و کرج افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش بینی می‌شود. طی ۲ روز آینده در جنوب و جنوب شرق کشور کاهش موقتی دما روی می‌دهد و تا روز جمعه روند افزایش دما در نوار شمالی ادامه دارد.

توصیف سامانه: افزایش وزش باد و ارتفاع موج

زمان شروع: بعدازظهر دوشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۰۸

زمان پایان: بعدازظهر چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۰

نوع مخاطره: افزایش ارتفاع امواج در ساحل تا ۱ متر و در فرا‌ساحل ۱.۵ متر

منطقه اثر: نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس، مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های بوشهر و هرمزگان.

اثر مخاطره: احتمال غرق شدن شناگران، احتمال پاره شدن تور‌های صیادی و آسیب به قفس‌های صیادی، احتمال خسارت به شناور‌های سبک، تفریحی، نیمه‌سنگین، اختلال در ورود و خروج شناور‌ها به بندرگاه‌ها، و احتمال آسیب به تأسیسات دریایی در ساحل و فراساحل.

توصیه: اجتناب از عملیات تفریحی، به‌ویژه غواصی و شنا، محدودیت در تردد با شناور‌های سبک، نیمه‌سنگین و قایق‌های صیادی و تفریحی، تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هر گونه خسارت، جمع‌آوری تور‌های صیادی و محدودیت در فعالیت‌های دریایی در ساحل و دور از ساحل.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی