تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آتش‌سوزی در پاساژ خیابان صوراسرافیل؛ ۱۱ مغازه سوخت

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌سوزی در پاساژ خیابان صوراسرافیل ۱۱ باب مغازه را در آتش سوزاند، گفت: ۲ نفر از آتش‌نشانان در این حادثه دچار مصدومیت شدند.

کد خبر: ۱۴۵۷۶۰
۱۸:۵۹ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱

آتش‌سوزی در پاساژ خیابان صوراسرافیل؛ ۱۱ مغازه سوخت

دیدارنیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع یک آتش‌سوزی در یک پاساژ خیابان صوراسرافیل خبر داد و گفت: ۲ آتش‌نشان در این حادثه مصدوم شدند.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با تسنیم، اظهار کرد: ساعت ۱۵ بعد از ظهر امروز، وقوع یک آتش‌سوزی در خیابان صوراسرافیل در خیابان ناصر‌خسرو به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، ماموران ۳ ایستگاه آتش‌نشانی در مدت زمان ۴ دقیقه راهی محل حادثه شدند و اقدامات اولیه را آغاز کردند؛ ماموران آتش‌نشانی در محل حادثه با یک پاساژ ۲ طبقه مواجه شدند که ۱۱ باب مغازه در طبقه همکف آن دچار آتش‌سوزی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: ماموران آتش نشانی در نخستین گام با تدابیر لازم وارد طبقه همکف شدند و در یک عملیات نفسگیر حریق را مهار کردند که ۲ نفر از آتش‌نشانان در این حادثه دچار مصدومیت شدند.

ملکی با بیان اینکه حادثه تلفات جانی نداشته است، عنوان کرد: در حال حاضر آتش‌سوزی خاموش شده و آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی