تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

آخرین وضعیت آتش‌سوزی ساختمان تجاری-اداری در خیابان بهار

ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره آخرین وضعیت آتش‌سوزی ساختمان تجاری-اداری در خیابان بهار گفت: عملیات اطفای حریق در این محل همچنان ادامه دارد و آتش‌نشانان به طبقه منفی سه که حریق از آن نقطه شروع شده رفته و در حال انجام ماموریت هستند.

کد خبر: ۱۴۵۷۵۷
۱۸:۰۸ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱

آخرین وضعیت آتش‌سوزی ساختمان تجاری-اداری در خیابان بهار

دیدارنیوز: به دنبال وقوع حریق در یک ساختمان تجاری - اداری قدیمی در خیابان بهار که از حوالی ۱۰ صبح امروز آغاز شده و عملیات اطفای آن همچنان ادامه دارد، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آخرین وضعیت این حادثه را تشریح کرد.

سید جلال ملکی که در محل حادثه آتش‌سوزی ساختمان تجاری - اداری در خیابان بهار تهران حضور دارد، در گفتگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت این ساختمان گفت: عملیات اطفای حریق در این محل همچنان ادامه دارد و آتش‌نشانان به طبقه منفی سه که حریق از آن نقطه شروع شده رفته و در حال انجام ماموریت هستند.

وی با بیان اینکه شدت حرارت و دما در این قسمت از ساختمان بسیار بالاست، گفت: آتش نشانان در این شرایط سخت مشغول عملیات هستند و آتش نشانان دیگری نیز به عنوان نیرو‌های کمکی به محل اعزام شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران با بیان اینکه این حادثه تاکنون مورد مصدوم و فوتی نداشته است، گفت: آتش‌نشانان از همان دقایق اولیه وقوع حادثه تمامی افراد حاضر در این ساختمان و ساختمان‌های مجاور آن را تخلیه کرده بودند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. در خواست ما از مردم این است که از تجمع در این منطقه و اطراف محل ماموریت آتش‌نشانی پرهیز کنند.

ملکی درباره اینکه آیا شعله‌های آتش در این ساختمان به طورکامل اطفاء شده یا خیر نیز گفت: هنوز عملیات ادامه دارد و پس از اطفای حریق عملیات لکه‌گیری و تخلیه دود انجام خواهد شد. البته آتش‌نشانان از همان دقایق اولیه موفق شدند که از سرایت و گسترش آتش جلوگیری کنند.

پیش از این ملکی درباره جزئیات این حادثه گفته بود: در ساعت ۱۰:۲۹ صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان ۱۰ طبقه تجاری - اداری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه نردبام، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه واقع در خیابان بهار نرسیده به خیابان طالقانی اعزام کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی