تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

۶ مشکل تهران از نگاه «زاکانی»

شهردار تهران مشکلات بزرگ تهران را آلودگی هوا و ترافیک عنوان کرد و گفت: عدم دسترسی به خدمات، فرسودگی، ایمنی و بی هویتی از مشکلات دیگر تهران قلمداد می‌شود.

کد خبر: ۱۴۵۷۳۴
۱۳:۰۵ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱

۶ مشکل تهران از نگاه «زاکانی»

دیدارنیوز: علیرضا زاکانی در آئین افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید آوینی و دسترسی بزرگراه شهید نجفی رستگار به امام علی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: امروز شاهد افتتاح دو پروژه عمرانی هستیم که غریب به ۲۳ کیلومتر راه شهروندان را نزدیکتر می‌کند.

شهردار تهران ادامه داد: عملیات عمرانی این پروژه‌ها در منطقه ۱۵ ظرف مدت سه ماه و توسط مجموعه شهرداری تهران انجام شده که قابل تقدیر است. همچنین تقاطع غیر همسطح منطقه ۲۰ نیز ظرف مدت چهار ماه به بهره برداری رسیده که علاوه بر سهولت دسترسی کاهش خطرات در این محدوده را به همراه دارد. این در حالیست که در سال جاری در همین محدوده سه نفر جان خود را از دست داده‌اند؛ لذا از معاونت فنی و عمرانی برای برداشتن این گام بلند تقدیر می‌کنیم.

وی ادامه داد: در تهران برای حل موضوعات شهر، شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم چارچوبی را دنبال می‌کند که در قالب تحول پاسخ معتبری به رفع نیاز‌ها داده شود. قطعا مشکلات بزرگ تهران شامل آلودگی هوا و ترافیک است. عدم دسترسی به خدمات، فرسودگی، ایمنی و بی هویتی هم از مشکلات تهران قلمداد می‌شود.

به گفته شهردار تهران، رینگ شرقی تهران، شهید شوشتری، بزرگراه یادگار و شهید بروجردی امکانی را فراهم می‌کند که ظرفیت بزرگراهی تهران افزایش پیدا کند و باید در این مسیر استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها داشته باشیم.

زاکانی افزود: اصلاحات معابر، ۷۸۸ کیلومتر مسیر اضافه را به ۵۷ کیلومتر تبدیل می‌کند و روزانه ۶۰۰ هزار لیتر بنزین را که هدر می‌رفت صرفه جویی می‌کند و امکانی را برای آسایش شهروندان فراهم می‌کند.

شهردار تهران با اشاره به احداث تونل بزرگراه صیاد به آزادگان به طول ۹ کیلومتر به عنوان مصوبه برنامه چهارم توسعه شهر تهران، گفت: موضوع دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد مولدسازی است که برخی به اشتباه نکاتی را در این خصوص عنوان می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی