تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

احضار کاردار انگلیس به وزارت خارجه ایران

در اعتراض به تداوم اتهام زنی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران، کاردار موقت سفارت انگلیس به وزارت خارجه احضار شد. ایزابل مارش کاردار موقت سفارت انگلیس نیز اعلام کرد مراتب را در اسرع وقت به لندن منعکس خواهد کرد.

کد خبر: ۱۴۵۶۰۶
۰۸:۵۹ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱

احضار کاردار انگلیس به وزارت خارجه ایران

دیدارنیوز: براساس آن‌چه که وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است در این ملاقات که روز سه شنبه مورخ ۲ اسفند انجام شده، رییس اداره سوم غرب اروپا طرح ادعا‌های بی پایه و اساس را تداوم سیاست ایران هراسی خوانده و خواستار توقف این رویکرد غیردوستانه دولت بریتانیا شد.

وی همچنین ضمن سیاسی کارانه دانستن تحریم‌های جدید انگلیس افزود: کشوری که شدیدترین تبعیض‌ها و اجحاف‌ها را در حق مهاجران و مسلمانان روا داشته و پناهجویان را بر خلاف قوانین بین المللی بالاجبار به رواندا منتقل می‌کند، در جایگاهی نیست که در مورد حقوق بشر سخن بگوید.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته نشان داده که تسلیم جوسازی‌ها و فشار‌های خارجی نمی‌شود و بر همین اساس به زودی پاسخ متقابل نسبت به تحریم‌های رژیم بریتانیا را اعلام خواهد کرد.

ایزابل مارش کاردار موقت سفارت انگلیس نیز اعلام کرد مراتب را در اسرع وقت به لندن منعکس خواهد کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی