تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

واکنش جنتی به مشکلات معیشتی؛ باید به داد مردم رسید

احمد جنتی در سخنرانی افتتاحیه یازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و شرایط اقتصادی کشور گفت: هم دین ما و هم آرمان‌های انقلاب و سنت و سیره پیامبر (ص) و ائمه به ما آموخته است که راضی نیستند حتی یکی از پیروان آنان گرسنه بماند. آنان مقید بودند که باید شکم مردم سیر باشد. باید به داد مردم رسید تا در محضر پیامبر (ص) و امام علی (ع) شرمنده نباشیم.

کد خبر: ۱۴۵۵۴۲
۰۹:۵۹ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۱

واکنش جنتی به مشکلات معیشتی؛ باید به داد مردم رسید

دیدارنیوز: رییس مجلس خبرگان رهبری یادآورشد که هم دین ما و هم آرمان‌های انقلاب و سنت و سیره پیامبر (ص) و ائمه به ما آموخته است که راضی نیستند حتی یکی از پیروان آنان گرسنه بماند.

احمد جنتی در سخنرانی افتتاحیه یازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و شرایط اقتصادی کشور اظهار کرد: هم دین ما و هم آرمان‌های انقلاب و سنت و سیره پیامبر (ص) و ائمه به ما آموخته است که راضی نیستند حتی یکی از پیروان آنان گرسنه بماند. آنان مقید بودند که باید شکم مردم سیر باشد.

وی افزود: مبادا بچه‌های یتیم، زنان بی‌سرپرست و افراد بی‌بضاعت نتوانند زندگی خود را تامین کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید لوازم زندگی مردم فراهم شود، اظهار کرد: ما هم باید در جایی که می‌توانیم از افراد متمکن بخواهیم به مردم کمک کنند تا مبادا افراد بی بضاعت نتوانند حداقل زندگی را تامین کنند باید به داد مردم رسید تا در محضر پیامبر (ص) و امام علی (ع) شرمنده نباشیم.

جنتی با یادآوری در پیش رو بودن سال جدید گفت: از مسئولان در قوای سه گانه می‌خواهیم با برنامه ریزی موثر و نظارت جدی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند تا آنان با آرامش خاطر بیشتری به استقبال سال جدید که ماه رمضان مقارن شده بروند.

وی همچنین با قدردانی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد: این حضور غیرتمندانه اعلام وفاداری مردم نجیب به انقلاب بود که شکست دشمنان این ملت را کامل کرد و بهترین راه شکرگزاری این نعمت حضور، خدمت خالصانه و شبانه روزی به مردم است.

جنتی همچنین با گرامیداشت ماه شعبان، گفت: این ماه پرخیر و برکت، بهار عبادت است. از خداوند می‌خواهیم به همه ما توفیق بهره مندی از برکات این ماه شریف را عنایت کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی