تیتر امروز

آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی را منتشر کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی را منتشر کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.
نماینده ولی فقیه در کردستان:

وحدت در جمهوری اسلامی غیرسیاسی و خیرخواهانه است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مقوله اتحاد و وحدت در جمهوری اسلامی ایران غیر سیاسی و خیرخواهانه است.

کد خبر: ۱۴۵۳۰۱
۱۵:۱۹ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

وحدت در جمهوری اسلامی غیرسیاسی و خیرخواهانه است

 

دیدارنیوز: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مقوله اتحاد و وحدت در جمهوری اسلامی ایران غیر سیاسی و خیرخواهانه است.

حجت الاسلام محمدرضا پورذهبی بعدازظهر چهارشنبه در دومین جلسه منطقه وحدت اسلامی در قرآن اظهار کرد: مقوله وحدت در جمهوری اسلامی ایران کاملاً خیرخواهانه و غیرسیاسی است؛ همه مذاهب و قومیت‌ها جمهوری اسلامی ایران با تاسی از پیامبر مکرم اسلام به مقوله وحدت نگاه خیرخواهانه دارند و این امر در رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشهود است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان افزود: مهمترین چیزی که باید در همایش‌های تقریب مذاهب اسلامی به آن اشاره شود ضرورت مانایی وحدت فعلی در پیکره جمهوری اسلامی ایران است، یعنی علاوه بر آنکه به دنبال تقویت وحدت بین اقوام و مذاهب هستیم باید وحدت فعلی در نظام را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: دست یابی به وحدت فراگیر در ممالک اسلامی صرفاً منحصر به بهره گیری از ظرفیت‌های علوم حوزوی مانند اصول و فقه نیست بلکه باید از سایر ظرفیت‌ها نظیر شعرا و ادبا هم استفاده کنیم.

پور ذهبی ادامه داد: نگاه تنگ نظرانه مهمترین آسیب و پاشنه آشیل در مقوله وحدت به حساب می‌آید باید با الگوگیری از رویکرد رهبر معظم انقلاب رئیس جمهور و نمایندگان، ولی فقیه در استان‌های مختلف، به صورت دلسوزانه وحدت را محقق کنیم؛ داشتن نگاه برادرانه در تحقق این موضوع بسیار ثمربخش است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی