تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

انتقاد وزیر آموزش و پرورش از تعطیلی مکرر مدارس

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت عدم تعطیلی مکرر و ادامه دار مدارس گفت: تعطیلی‌های مکرر مدرسه لطمه‌های زیادی به جریان آموزش و پرورش وارد کرده است در این راستا تعطیلی مدارس باید به عنوان آخرین راه حل در نظر گرفته شود چرا که جریان تعلیم و تربیت متوقف ناشدنی است.

کد خبر: ۱۴۵۱۹۹
۱۰:۵۷ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

انتقاد وزیر آموزش و پرورش از تعطیلی مکرر مدارس

دیدارنیوز: وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت عدم تعطیلی مکرر و ادامه دار مدارس گفت: تعطیلی‌های مکرر مدرسه لطمه‌های زیادی به جریان آموزش و پرورش وارد کرده است در این راستا تعطیلی مدارس باید به عنوان آخرین راه حل در نظر گرفته شود.

یوسف نوری امروز در آیین افتتاحیه هنرستان دخترانه شهدای شمخانی شهرستان خرمشهر با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در حوزه فرهنگ کشور اظهار داشت: امروز آموزش و پرورش با نقش آفرینی فعال خود در حوزه فرهنگی گام‌های موثری را برداشته است. بی شک آنچه انقلاب را حفظ و حافظ ارزش‌های انقلاب است ایمان مردم ایران است. دشمن نیز همین فرهنگ ناب و ارزش مدار مردم را نشانه گرفته است و این امر نشان از جایگاه آموزش و پرورش در حوزه مداخله اثربخش فرهنگی تربیتی است.

وی با بیان اینکه مدارس مناطق مرزی ظرفیت بالایی برای توسعه دیپلماسی آموزشی و فرهنگی در سطح کشور دارند گفت: این امر باید به عنوان یک ظرفیت عملکردی در دستور کار متولیان تعلیم و تربیت این استان‌ها قرار گیرد البته وزارت آموزش و پرورش با برگزاری المپیاد علمی دانش آموزی با حضور ۴۲ کشور از جهان و به صورت مجازی گامی مهم در راستای تحقق این مهم برداشته است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به توانمندی دانش آموزان ایرانی گفت: امروز در دنیا دانش آموزان ما رتبه چهارم المپیاد جهانی را کسب می‌کنند و که این امر نشات گرفته از باور انقلابی و اسلامی این دانش آموزان است. اما این در حالی است که کشور آمریکا بعد از ایران رتبه پنجم را کسب کرده است. بر این اساس آنچه که ضامن پیشرفت و موفقیت است ایمان و عقیده و باور قلبی به توانمندی است.

نوری در ادامه با اشاره به ضرورت عدم تعطیلی مکرر و ادامه دار مدارس گفت: تعطیلی‌های مکرر مدرسه لطمه‌های زیادی به جریان آموزش و پرورش وارد کرده است در این راستا تعطیلی مدارس باید به عنوان آخرین راه حل در نظر گرفته شود چرا که جریان تعلیم و تربیت متوقف ناشدنی است.

وزیر آموزش و پرورش در پایان با تاکید بر ضرورت صدور فرهنگ ناب انقلاب و ارزش‌های اسلام ناب محمدی در اعماق استراتژیک دنیا؛ اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اعتقاد و باور به فرهنگ انقلاب و تاسی به ارزش‌های والای نشات گرفته از اندیشه‌های امام و رهبری سردمدار تفکر انقلاب و گفتمان جهانی انقلاب در دنیا بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی