تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
هفته بیستم لیگ برتر ایران

پرسپولیس صفر - هوادار ۱؛ لغزش بزرگ!

تیم پرسپولیس با شکست برابر هوادار سه امتیاز مهم و حساس را در ورزشگاه آزادی تهران از دست داد تا راه سپاهان برای قهرمانی هموارتر شود.

کد خبر: ۱۴۵۱۵۶
۱۷:۱۶ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گزارش زنده؛ پرسپولیس صفر - هوادار صفر

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: در شرایطی که به نظر می‌رسید تیم یحیی مشکلی برای کسب پیروزی در این دیدار خانگی ندارد، دفاع مستحکم هوادار و فرصت سوزی سرخ‌ها باعث شد تا یک اشتباه بزرگ در خط دفاعی توسط فرشاد فرجی، شوک بزرگی به یکی از مدعیان قهرمانی وارد کند.

به این ترتیب، پرسپولیس در هوای سرد پایتخت سومین شکست فصل را پذیرفت تا با ۳۹ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در رده دوم باقی بماند.

حالا سپاهان این فرصت را دارد تا با برتری در دربی فردای اصفهان فاصله خود را با دو مدعی تهرانی بیشتر کند.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

پرسپولیس ۰ - هوادار ۱ (محمدجواد محمدی - دقیقه ۸۸): اشتباه فرشاد فرجی باعث شد تا محمدی در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و ضربه نهایی خود را به قعر دروازه پرسپولیس بفرستد تا در عین ناباوری، هوادار از پرسپولیس پیش بیفتد.

دقیقه ۱۸: حرکت بازیکنان پرسپولیس از سمت راست با پاس عیسی آل‌کثیر از سمت راست همراه شد و در شرایطی که دانیال فرصت گلزنی داشت، توپ را رها کرد تا دیاباته ضربه را بزند، اما مدافع هوادار این توپ را قطع کرد.

دقیقه ۲۰: شوت از راه دور صائب محمدی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: پس از کنترل محمد عمری، شیخ دیاباته سرضرب توپ را به سمت دروازه زد که این توپ تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۳۷: شوت گئورگی گولسیانی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم و به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: توپ گیری و حرکت پا به توپ محمد عمری از میانه زمین تا محوطه جریمه هوادار در نهایت با پاس او تبدیل به موقعیت برای دیاباته شد که ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

نیمه اول این دیدار سرد و پرخطا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه ۴۸: ارسال زیبای دانیال اسماعیلی‌فر با ضربه سر گولسیانی همراه شد که دروازه‌بان هوادار به زیبایی این توپ را برگرداند.

دقیقه ۵۸: ارسال مهدی ترابی از روی نقطه کرنر به شکلی خطرناکی با دفع دروازه بان هوادار دوباره راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۵: ارسال از سمت چپ توسط وحید امیری در شلوغی شش قدم با دخالت پریرا، به یک فرصت ایده آل برای پورعلی‌گنجی ختم شد که ضربه این مدافع به بیرون رفت.

گزارش زنده؛ پرسپولیس صفر - هوادار صفر

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، محمد عمری، سعید صادقی، شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب هوادار: محمدرضا خالد آبادی، فریبرز گرامی، مرتضی منصوری، مهدی عبدی، مسعود شجاعی، حسین صادقی، محمدمهدی مهدی خانی، سپهر روزی طلب، محمد چهارمحالی، بابک مرادی، محمدجواد محمدی

سرمربی: ساکت الهامی

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی