تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

تمامی فرودگاه‌های کشور باز است؛ مسافران با ۱۹۹ تماس بگیرند

مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت تمامی فرودگاه‌های کشور عملیاتی است، اما مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها با شماره ۱۹۹ در سراسر کشور تماس بگیرند و از وضعیت پروازشان مطلع شوند.

کد خبر: ۱۴۵۱۵۵
۱۶:۴۵ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تمامی فرودگاه‌های کشور باز است/ مسافران پیش از حرکت به سمت فرودگاه تماس بگیرند
دیدارنیوز: مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت تمامی فرودگاه‌های کشور عملیاتی است، اما مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها با شماره ۱۹۹ در سراسر کشور تماس بگیرند و از وضعیت پروازشان مطلع شوند.

علی‌اصغر باریکانی گفت: تشخیص کافی بودن میزان دید و تصمیم‌گیری برای نشست و برخاست هواپیما از طریق سازمان هواپیمایی به عنوان نهاد حاکمیتی به ایرلاین‌ها واگذار شده است، اما در حال حاضر تمامی فرودگاه‌های کشور عملیاتی و شرایط جوی، برای انجام پرواز در فرودگاه‌ها مساعد است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در حال حاضر تمامی شرایط برای نشست و برخاست پرواز‌ها در فرودگاه مهرآباد برقرار است؛ البته این شرایط برای زمان فعلی است و پرواز‌های بعدی را شرایط جوی تعیین می‌کند.

در عین حال با توجه به شرایط ناپایدار جوی، بارش برف و باران، برودت هوا و احتمال تغییر وضعیت پروازها، توصیه می‌شود مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها با شماره ۱۹۹ در سراسر کشور، شماره ۰۲۱۶۱۰۲۱ ویژه فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و شماره ۰۹۶۳۳۰ ویژه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تماس بگیرند و از آخرین وضعیت پرواز‌ها مطلع شوند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی