تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

فرصت‌سوزی آرسنال جنگ صدرنشینی را داغ‌تر کرد!

تیم آرسنال، صدرنشین و مدعی اول این فصل لیگ برتر جزیره با توقف برابر برنتفورد بار دیگر به تیم پپ گواردیولا شانس نزدیک شدن به صدر جدول را داد تا نبرد برای قهرمانی حساس‌تر شود.

کد خبر: ۱۴۵۰۴۳
۲۰:۵۲ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

فرصت‌سوزی آرسنال جنگ صدرنشینی را داغ‌تر کرد!

دیدارنیوز: صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس در دیداری خانگی مقابل تیم برنتفورد به کسب تساوی رضایت داد.

در ادامه دیدار‌های روز نخست از هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) تیم آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان برنتفورد بود که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

توپچی‌های صدرنشین با گلزنی لئاندرو تروسار در دقیقه ۶۶ از میهمان خود پیش افتادند، هر چند که برنتفورد در دقیقه ۷۴ با گلزنی ایوان تونی کار را به تساوی کشاند. سامان قدوس هافبک ایرانی برنتفورد در این بازی جایی در فهرست بازیکنان تیمش نداشت.

با این نتیجه آرسنال ۵۱ امتیازی شد و اکنون با تعداد بازی‌های برابر با منچسترسیتی رده دومی، ۶ امتیاز از قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس جلوتر است.

دیگر تیم شمال لندن، تاتنهام نیز امروز امتیاز از دست داد آن هم با قبول شکستی سنگین. شاگردان آنتونیو کونته که میهمان لسترسیتی بودند با نتیجه ۴ بر یک به روباه‌ها باختند. مندی ۲۳، مدیسون ۲۵، ایهاناچو ۴+۴۵ و هاروی بارنز ۸۱ برای لسترسیتی گلزنی کردند و رودریگو بنتانکور در دقیقه ۱۴ تنها گل تاتنهام را زد.

با این نتیجه تاتنهام ۳۹ امتیازی ماند و فرصت سبقت گرفتن از نیوکاسل رده چهارمی که با دو بازی کمتر ۴۰ امتیازی است را از دست داد.

نتایج سایر بازی‌های همزمان به شرح زیر است:

فولام ۲ - ناتینگهام فارست صفر
کریستال پالاس یک - برایتون یک
ساوتهمپتون یک - ولورهمپتون ۲

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۱ به وقت تهران بورنموث میزبان نیوکاسل خواهد بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی