تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آخرین فرصت «قلعه‌نویی»!

باتوجه به عدم برگزاری دیدار با فولاد، قلعه‌نویی ۲ هفته فرصت دارد تا بعد از دیدار با ملوان تیمش را برای رویارویی با پیکان و استقلال آماده کند تا در فاصله یک هفته برابر ۲ رقیب تهرانی قرار بگیرد.

کد خبر: ۱۴۵۰۱۱
۰۹:۲۲ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آخرین فرصت «قلعه‌نویی»!

دیدارنیوز: گل‌گهر سیرجان یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های نیم‌فصل دوم لیگ برتر به‌شمار می‌آید.

اگر بخواهیم آمار و ارقام تیم‌های لیگ برتری را در فصل جاری بر مبنای نتایج‌شان در نیم‌فصل نخست و نیم‌فصل دوم محاسبه کنیم، هر چقدر گل‌گهر در نیم‌فصل اول تیم موفقی بوده و جزو مدعیان به‌شمار می‌رود، در نیم‌فصل دوم شرایط کابوس‌واری را تجربه کرده و همچنان روز‌های بحرانی برای شاگردان امیر قلعه‌نویی ادامه دارد و آن‌ها در حسرت اولین پیروزی‌شان در نیم‌فصل دوم هستند.

گل‌گهر در نیم‌فصل دوم، در ۴ مسابقه فقط ۳ امتیاز به‌دست آورده و یک شکست در کارنامه شاگردان قلعه‌نویی به‌چشم می‌خورد؛ آن‌هم در شرایطی که این روز‌ها از امیر قلعه‌نویی به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی یاد می‌شود، اما سرمربی کهنه‌کار فوتبال ایران نتوانسته از کارنامه قابل‌قبولش در سیرجان دفاع کند و روز‌های بحرانی را تجربه می‌کند.

۹ امتیازی که سوخت و جایگاهی که از دست رفت

شاگردان قلعه‌نویی در نیم‌فصل دوم حتی از تیم‌هایی مثل ملوان بندرانزلی، پیکان تهران و مس کرمان هم ضعیف‌تر عمل کرده‌اند و در جمع‌آوری امتیازات کافی ناکام بوده‌اند؛ به طوری‌که از ۱۲ امتیاز ممکن فقط ۳ امتیاز به حساب سیرجانی‌ها واریز شده که برای تیمی که می‌خواهد در کورس مدعیان بجنگد، کارنامه اصلاً قابل‌قبولی نیست. ناکامی‌های سریالی گل‌گهر باعث شد تا فاصله سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی با صدر جدول به عدد ۸ برسد و آن‌ها حتی در هفته نوزدهم، جایگاه چهارم جدول را هم از دست دادند و تقدیم تراکتور تبریز کردند.

گل‌گهر در ۴ بازی ابتدایی‌اش در نیم‌فصل دوم در مقابل تیم‌های تراکتور و سپاهان به عنوان ۲ رقیب اصلی‌اش در مسیر قهرمانی و مدعی‌ماندن قرار گرفت، اما شاگردان امیر قلعه‌نویی با فرصت‌سوزی در کسب امتیازات لازم ناموفق بودند و نتوانستند در مسیر رسیدن به صدر جدول قدم بردارند و کسب یک امتیاز از ۶ امتیاز و ثبت ۳ گل و دریافت ۶ گل، ماحصل تلاش گل‌گهری‌ها برابر ۲ رقیب مستقیم‌شان بود!

مسیر دشوار برای نجات از بحران

سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی در بحرانی‌ترین روز‌های خود در لیگ بیست‌ودوم قرار گرفته‌اند و شاید خروج از بحران برای شاگردان امیر قلعه‌نویی چندان آسان هم نباشد. ملوان بندرانزلی در خانه‌اش انتظار رویارویی با گل‌گهر را می‌کشد؛ تیمی که در فصل جاری برابر مدعیان بالای جدول به جز استقلال، تیم بسیار سرسختی بوده و به آسانی به مدعیان امتیاز نداده و در بازی رفت هم شاگردان قلعه‌نویی با بردی اقتصادی مقابل ملوان کار خود را به پایان بردند.

گل‌گهر باتوجه به حضور فولاد در آسیا، در جام حذفی بازی نمی‌کند و مسابقه‌اش با حریف اهوازی به تعویق افتاده که باتوجه به روز‌های بحرانی سیرجانی‌ها، به‌نظر می‌رسد که برای شاگردان امیر قلعه‌نویی عدم رویارویی با فولاد اتفاق مثبتی است. باتوجه به عدم برگزاری دیدار با فولاد، قلعه‌نویی ۲ هفته فرصت دارد تا بعد از دیدار با ملوان تیمش را برای رویارویی با پیکان و استقلال آماده کند تا در فاصله یک هفته برابر ۲ رقیب تهرانی قرار بگیرد.

سیرجانی‌ها برای نجات از بحران، از ۳ بازی آینده مقابل ملوان بندرانزلی، پیکان تهران و استقلال حداکثر امتیاز را می‌خواهند، اما عملکرد فنی گل‌گهر در ۴ بازی اخیر نشان داده که آن‌ها با روز‌های آرمانی خود فاصله بسیار زیادی دارند و همین فاصله هواداران گل‌گهر را نگران کرده که تیم‌شان بعد از رتبه چهارم، حالا رتبه پنجم جدول را هم از دست بدهد! امیر قلعه‌نویی امیدوار است بعد از ۹ سال ناکامی در قهرمانی در لیگ برتر، بتواند در ۳ بازی آینده اعاده حیثیت کند و دوباره از تیمش، حریفی سرسخت برای مدعیان در مسیر قهرمانی بسازد و به کورس رقابت بازگردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی