تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
لیگ برتر فوتبال زنان

خاتون بم، قهرمان زودهنگام

در فاصله دو هفته مانده به پایان پانزدهمین فصل لیگ برتر فوتبال زنان، خاتون بم با کسب پیروزی ۹ بر صفر برابر پیکان البرز، موفق به کسب نهمین جام خودش در ادوار لیگ برتر شد!

کد خبر: ۱۴۴۹۵۳
۰۲:۲۱ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۱

خاتون بم، قهرمان زودهنگام

دیدارنیوز: هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان در حالی آغاز شد که دیدار زارع باتری سنندج و بادرود تهران به علت بارش برف لغو شد و دیدار سپاهان نیز به دلیل حذف کیان نیشابور از جدول رده‌بندی برگزار نشد؛ بنابراین شش تیم دیگر حاضر در جدول در سه دیدار به مصاف یکدیگر رفتند که در مهمترین دیدار این هفته، خاتون در ورزشگاه انقلاب شهر کرج مهمان تیم پیکان بود. خاتونی‌ها برای مسجل کردن عنوان قهرمانی‌شان در پانزدهمین دوره از برگزاری لیگ نیاز به کسب یک پیروزی در سه دیدار آتی داشتند که در پایان نیز موفق به یک پیروزی پرگل برابر این تیم شدند.

پیکان البرز ۱ – ۹ خاتون بم

دیدار تیم‌های پیکان و خاتون در شرایطی در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد که تا پیش از آغاز این دیدار، خاتونی‌ها با ۴۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار داشتند و در مقابل پیکان نیز با ۲۴ امتیاز در رتبه ششم قرار داشت. شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون، در همان ابتدای مسابقه با هت‌تریک ۹ دقیقه‌ای نگین زندی در دقایق ۱۲ و ۲۰ و ۲۳ از حریف خود پیش افتادند. در ادامه مسابقه نیز این خاتونی‌ها بودند که موفق شدند برتری خود را به حریف تحمیل کنند و نیمه نخست را با نتیجه پنج بر یک به اتمام برسانند. در شروع نیمه دوم این نگین زندی بود که برای چهارمین بار موفق به باز کردن دروازه پیکان شد و در ادامه نیز هت‌تریک زهرا قنبری و دو گل مونا حمودی و فاطمه گراییلی، سبب پیروزی پر گل خاتونی‌ها در شب مسجل شدن قهرمانی‌شان شد. خاتونی‌ها با پیروزی در این دیدار کسب نهمین جام خود را در طی پانزده فصل برگزاری لیگ جشن گرفتند و دو دیدار آتی این تیم در ادامه رقابت‌ها تشریفاتی خواهد بود.

خاتون بم، قهرمان زودهنگام

شهرداری سیرجان ۶ – ۱ ایساتیس کران فارس

سیرجانی‌ها که پس از شکست در هفته دوازدهم برابر خاتون در یک دیدار حیثیتی، دچار حاشیه‌های زیادی از جمله تغییرات در کادرفنی شده بودند. بعد از متحمل شدن یک شکست در هفته چهاردهم در برابر تیم قعر جدولی بادرود و یک تساوی در هفته گذشته برابر ملوان، در سومین دیدار خود که تحت هدایت سرمربی جدید این تیم برگزار میشد، موفق به کسب یک پیروزی پر گل شدند. نکته قابل توجه در خصوص این دیدار، گلات افسانه چترنور بود که بعد از ایجاد حاشیه‌های اخیر در تیم سیرجانی، موفق به زدن گل نشده بود. چترنور با گلات در این مسابقه دوباره به رقابت برای کسب عنوان خانم گلی بازگشت و در حال حاضر با ۲۱ گل زده در جدول گلزن‌ها به همراه زهرا قنبری مهاجم تیم خاتون در صدر جدول ایستاده است.

نتایج هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان به شرح زیر است:

پیکان البرز ۱ – ۹ خاتون بم

شهرداری سیرجان ۶ – ۱ ایساتیس کران فارس

پالایش گاز ایلام ۲ – ۰ ملوان بندرانزلی

کیان نیشابور ۰ – ۳ سپاهان اصفهان (انضباطی)

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی