تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

نفت ۱ - پرسپولیس ۲؛ رستگاری با «شیخ»!

تیم پرسپولیس یکی از مدعیان جدی قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر، امروز (چهارشنبه) در هفته نوزدهم در خانه صنعت نفت به میدان رفت و توانست با درخشش و دبل شیخ دیاباته سه امتیاز مهم و ارزشمند را از آبادانی‌ها بگیرد.

کد خبر: ۱۴۴۹۴۰
۱۸:۳۲ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نفت ۱ - پرسپولیس ۲؛ رستگاری با «شیخ»!

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس پس از دو هفته بدون پیروزی، امروز در آبادان سه امتیاز شیرین گرفت تا همچنان به همراه سپاهان و استقلال کورس قهرمانی را داغ‌تر کند.

پرسپولیس پس از اینکه هفته گذشته صدر جدول را به سپاهان واگذار کرد، کار سختی در آبادان داشت اما بعد از دریافت گل اول، خیلی زود به بازی برگشت و با گل‌های شیخ به پیروزی رسید؛ هرچند گل دوم دیاباته مشکوک به آفساید بود. در هفته‌های اخیر یحیی و تیمش شدیدا به داوری‌ها و پنالتی‌های اعلام نشده اعتراض داشتند.

پرسپولیس با کسب ۳۹ امتیاز با سپاهان برابر شد، اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم باقی ماند.

صنعت نفت هم که اوضاع خوبی در جدول ندارد و برای بقا می‌جنگد، با این شکست به سقوط نزدیک‌تر شد.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۸- صنعت نفت آبادان ۱-۰ پرسپولیس (فردین یوسفی)؛ حسین سنگرگیر، مدافع جوان نفتی‌ها از سمت راست و لب خط نفوذی داشت و سانتری را به محوطه جریمه انجام داد و فردین یوسفی، بازیکن جوان نفتی‌ها با استفاده از غفلت مدافع پرسپولیس با ضربه سر توپ را وارد دروازه گوهری کرد.

دقیقه ۱۹- صنعت نفت آبادان ۱-۱ پرسپولیس (شیخ دیاباته)؛ پس از یک همکاری تیمی در محوطه جریمه، توپ به سینا اسدبیگی رسید و او با شوتی سهمگین دروازه گروسیان را هدف گرفت و توپ پس از برخورد به تیر دروازه به نظر می‌رسید از خط رد شده باشد، اما در برگشت، شیخ دیاباته با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۶- صنعت نفت آبادان ۱-۲ پرسپولیس (شیخ دیاباته)؛ پاس خوب آل کثیر به شیخ دیاباته رسید و این مهاجم گلزن با یک ضربه فنی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند. در تصاویر آهسته، این گل مشکوک به آفساید بود.

 

دقیقه ۱۲: دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست سانتری را به محوطه جریمه انجام داد و ضربه سر گولیسیانی در اختیار فرزین گروسیان قرار گرفت.

دقیقه ۱۵: شوت برق آسا و استثنایی طالب ریکانی از پشت محوطه جریمه را احمد گوهری به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۳: دیاباته این فرصت را داشت در محوطه جریمه گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند، اما درست یک ثانیه قبل از ضربه‌ی او، قنبری مدافع نفت توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۵+۴: اسماعیلی‌فر سانتر خطرناکی را به محوطه جریمه انجام داد و ضربه سر پورعلی‌گنجی در اختیار گروسیان قرار گرفت.

نیمه اول این دیدار که موقعیت‌های چندانی برای گلزنی نداشت، با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دقیقه ۶۰: فرصت خوبی برای پرسپولیسی‌ها ایجاد شد، اما ضربه ترابی به مدافعان نفت برخورد کرد و در ادامه کمک داور آفساید گرفت.

دقیقه ۸۰: یک فرصت عالی برای نفتی‌ها فراهم شد تا گل تساوی را رقم بزنند، اما ضربه یوسفی به مدافع پرسپولیس برخورد کرد و این موقعیت برای میزبان از دست رفت.

دقیقه ۸۶: پاسکاری آرام و دقیق پرسپولیسی‌ها توپ را به صادقی رساند و این بازیکن با پاسی عالی اسماعیلی‌فر را صاحب توپ کرد که ضربه پای راست او در حالت نامتعادل به تور دروازه نفت نرسید و به اوت رفت.

 

گزارش زنده؛ نفت ۱ - پرسپولیس ۱

صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، سباستین پیریز، حسن بیت‌سعید، حکیم نصاری، طالب ریکانی، حسین سنگرگیر، محمد قنبری، فردین یوسفی، مهدی ممی‌زاده، میثم تهیدست و یوسف وکیا

سرمربی: ادسون تاوارس

پرسپولیس: احمد گوهری، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، شیخ دیاباته، گولسیانی، عیسی آل‌کثیر و محمد عمری

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی