تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر خواستار شد؛

حمایت جدی مسئولین از واحد‌های نیشکری

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر خواستار حمایت جدی مسئولین کلان‌کشوری در زمینه تامین نهاده‌های کشاورزی، ماشین‌آلات و قطعات صنعتی مورد نیاز صنعت نیشکر شد.

کد خبر: ۱۴۴۹۰۷
۱۰:۵۱ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

دیدارنیوز _ سرویس‌ خوزستان: به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، منصور همدان‌نژاد سه‌شنبه (18 بهمن ماه) در حاشیه سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید خوزستان، گفت: با توجه به جایگاه ویژه واحدهای نیشکری در تولید شکر مورد نیاز کشور، حمایت از این واحدها با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی به کسب عنوان «واحد نمونه شایسته تقدیر» کشت و صنعت امیرکبیر در جشنواره امتنان اشاره کرد و این موفقیت را در حاصل عنایات الهی و تلاش همکارانی دانست که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تولید شکر گام برمی‌دارند و شبانه‌روز فعالیت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، در حاشیه سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید خوزستان از مدیرعامل کشت و صنعت امیرکبیر به دلیل افزایش بهره‌وری در کار و صرفه جویی همراه با گسترش ورزش و فرهنگ کار و تلاش در محیط کار قدردانی شد.

در این جشنواره، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با کسب عناوین مختلف، در صدر شرکت‌های تولیدی استان قرار گرفت. دکتر عبدعلی ناصری نیز به عنوان مدیر نمونه واحد تولیدی معرفی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی