تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
در نشست با پیروان ادیان توحیدی مطرح شد

رئیسی: انقلاب اسلامی متعلق به همه ملت ایران است

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری شامگاه دوشنبه در نشستی با پیروان ادیان توحیدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن متعلق به همه ملت ایران از هر قوم و مذهبی است، گفت: وحدت نه به معنای نفی گفتگو بلکه بستری برای گفتگو میان باور‌های مختلف است.

کد خبر: ۱۴۴۸۲۴
۲۱:۴۷ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱

رئیسی

دیدارنیوز: رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمانی نیازمند انسجام و وحدت ملی هستیم، اظهار داشت: انسجام و وحدت مهمترین زمینه و مناسب‌ترین بستر برای توسعه‌یافتگی در کشور است و البته این به معنای نفی گفتگو نیست، بلکه بستری برای گردهم آمدن صاحبان اندیشه و تبادل دیدگاه‌ها و نظرات آن‌ها با یکدیگر است.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی شامگاه دوشنبه در نشستی با پیروان ادیان توحیدی که به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه ایام دهه فجر برای همه ما یادآور پیروزی‌های بزرگ ملت ایران است، گفت: این پیروزی‌ها مرهون بصیرت و ایستادگی همه ملت بزرگ ایران با هر گویش، مذهب و باوری است.

رئیس جمهور با بیان اینکه موفقیت‌ها و گام‌های بلندی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف نصیب ملت ایران شده نیز متعلق به همه ملت بزرگ ایران است، افزود: دفاع مقدس یکی از جلوه‌های زیبا و شکوهمند ایستادگی و بصیرت ملت ایران است که همه اقوام و مذاهب ایرانی با تقدیم شهدایی در آن ایفای نقش کرده و در این افتخار سهم دارند.

رئیسی با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمانی نیازمند انسجام و وحدت ملی هستیم، اظهار داشت: انسجام و وحدت مهمترین زمینه و مناسب‌ترین بستر برای توسعه‌یافتگی در کشور است. البته وحدت و انسجام به معنای نفی گفتگو نیست، بلکه بستری برای گردهم آمدن صاحبان اندیشه و تبادل دیدگاه‌ها و نظرات آن‌ها با یکدیگر در راستای تقریب نگاه‌ها است.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه امروز مهمترین مسئله برای ما آن است که عطف به دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی، نگاهی امیدوارانه به آینده داشته باشیم، تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند تا از این طریق ملت ایران را از حرکت، تولید، تلاش برای ارتقای علم و فناوری، خلاقیت، تحصیل علم و کسب و کار بازدارند.

رئیسی با اشاره به اینکه دشمنان نمی‌خواهند ملت ایران در کنار هم در صفا و صمیمیت و تحت لوای یکپارچگی و انسجام ملی رو به پیشرفت و آینده روشن حرکت کنند، خاطرنشان کرد: برای همه ما روشن است که ادیان ابراهیمی ضد کفر و الحاد هستند و محور همه آن‌ها خداپرستی، دعوت به اخلاق و کنار گذاشتن تکبر، شیطنت، ظلم و فساد است.

رئیس جمهور اضافه کرد: نقطه مشترک همه ادیان ابراهیمی توجه به خدا، توجه به خود و خودسازی و دست‌گیری و گره‌گشایی برای دیگران است. همه ادیان ابراهیمی خودبینی و خودبرتربینی و استکبار را محکوم و ظلم و فساد را مورد نکوهش قرار می‌دهند.

رئیسی با اشاره به این سخن امام محمدباقر (ع) که اگر انسان رابطه خود با خدا، با خود، با دیگران و با هستی را سامان دهد، به سعادت خواهد رسید، گفت: این‌ها سخنان و آموزه‌های همه ادیان الهی و ابراهیمی هستند که امیدبخش بوده و به انسان یاد می‌دهند که نباید دچار یاس شد و آینده را روشن و امیدبخش دید.

رئیس جمهور اعتقاد به نجات انسان را اعتقاد مشترک همه باورمندان به ادیان ابراهیمی دانست و افزود: اعتقاد به موعود و وعده خدا برای نجات انسان و اجرای عدالت و مبارزه با ظلم، باور مشترک موجود در همه ادیان ابراهیمی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی