تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

گفتگوی امیرعبداللهیان با فیصل مقداد پس از زلزله سوریه

پس از زلزله مهیب و ۷.۷ ریشتری بامداد امروز (دوشنبه) در نزدیکی مرز ترکیه و سوریه که صد‌ها کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای سوری خود به او و ملت سوریه تسلیت گفت.

کد خبر: ۱۴۴۸۲۰
۲۰:۰۲ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱

گفتگوی امیرعبداللهیان با فیصل مقداد پس از زلزله سوریه

دیدارنیوز: حسین امیرعبداللهیان، شامگاه دوشنبه در تماس تلفنی با فیصل مقداد، وزیر امور خارجه سوریه، مراتب همدردی خود را با دولت و ملت سوریه به مناسبت وقوع زلزله مهیب در این کشور ابراز کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت و گوی تلفنی وقوع زلزله مهیب در کشور سوریه را که باعث کشته و زخمی شدن جمع زیادی از شهروندان سوری شده است را به دولت و ملت سوریه تسلیت گفت و از آمادگی کشورمان برای ارائه کمک‌های بشردوستانه به سوریه خبر داد.

امیرعبداللهیان همچنین مراتب همدردی و تسلیت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان را نیز به دولت و ملت سوریه ابلاغ کرد.

فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه نیز ضمن قدردانی از ابراز همدردی رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان، ایران و سوریه را دو ملت دوست و برادر دانست که همواره در شادی‌ها و غم‌ها در کنار یکدیگر هستند.

وزیر امور خارجه سوریه همچنین گزارشی از وضعیت مناطق زلزله زده و نیازمندی‌های کشورش را به اطلاع وزیر امور خارجه کشورمان رساند.

خاطر نشان می‌سازد امیرعبداللهیان همچنین در تماس با سفیر کشورمان در دمشق و سرکنسول در حلب در جریان سلامت همکاران در حلب قرار گرفت و با اشاره به اقدام فوری بعمل آمده از سوی دکتر کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشورمان برای اعزام تیم‌های پزشکی و امداد رسانی به مناطق زلزله زده ترکیه و سوریه، بر هماهنگی و تسریع در امداد رسانی تاکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی