تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

تهران از فرداشب بارانی و برفی می‌شود

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد ملایم و بارش باران و برف در تهران از اواخر وقت دوشنبه (۱۷ بهمن) پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۴۴۷۴۲
۱۳:۳۴ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

تهران از فرداشب بارانی و برفی می‌شود

دیدارنیوز: با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمانی کمی ابری تا نیمه‌ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز و فردا (۱۶ و ۱۷ بهمن) در صورت عدم مهار منابع آلاینده‌های جوی به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه غبار رقیق دور از انتظار نخواهد بود.

با ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت دوشنبه (۱۷ بهمن) تا پایان هفته با فعالیت متناوب سامانه بارشی افزایش ابر و در بعضی ساعات بارش برف و باران در سطح استان در نیمه‌شمالی بارش برف در ارتفاعات، برف و کولاک برف گاهی همراه با مه پیش‌بینی می‌شود.

عمده بارش‌ها برای اواخر وقت دوشنبه و طی روز سه‌شنبه (۱۸ بهمن) در مرکز و نیمه‌جنوبی به صورت بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و روز پنجشنبه (۲۰ بهمن) به صورت برف و باران است.

امروز در نواحی شرقی و ارتفاعات و از اواخر وقت سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه در سطح استان وزش باد به‌ویژه در بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.

تا روز سه‌شنبه شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود و سپس تا پایان هفته روند کاهش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۷ بهمن) نیمه‌ابری تا ابری همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۱۸ بهمن) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران و در شب وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱۸- سردترین ایستگاه هواشناسی بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی