تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

واردات ۵۰ هزار تن پیاز برای کاهش تب گرانی!

پس از گرانی عجیب و غریب پیاز در کشور، مدیر کل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که برای کمک به ثبات بازار پیاز قرار است ۵۰ هزار تن از این محصول وارد کشور شود.

کد خبر: ۱۴۴۶۸۳
۱۴:۰۶ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

واردات ۵۰ هزار تن پیاز برای کاهش تب گرانی!

دیدارنیوز: مدیرکل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی از واردات نخستین محموله پیاز به کشور برای تنظیم بازار داخلی خبر داد.

مسعود امراللهی مدیر کل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای کمک به ثبات بازار پیاز قرار است ۵۰ هزار تن از این محصول وارد کشور شود که دیروز نخستین بخش از این محموله وارد بندر جاسک شده است.

پیش‌تر معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از اعلام ۱۸۰ درصد برای تعرفه پیاز به منظور جلوگیری از قاچاق و حمایت از مصرف‌کننده خبر داده بود.

شاهپور علایی‌مقدم با اشاره به افزایش تعرفه پیاز گفت: به دلیل تقاضای بسیار بالا در کشور‌های عراق، افغانستان و حوزه خلیج فارس و همچنین تفاوت قیمت و تفاوت ارز این محصول به این کشور‌ها قاچاق می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه تولید پیاز با مشکلی مواجه نیستیم، افزود: برای جلوگیری از قاچاق و حمایت از مصرف‌کننده تعرفه پیاز را ۱۸۰ درصد افزایش دادیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی