تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
پیام سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون

به مناسبت آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان

پیام سرپرست شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مارون بهذمناسبت آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان

کد خبر: ۱۴۴۶۵۱
۲۱:۳۰ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۱

بهمناسبت آغاز بهکار سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان

دیدارنیوز _ سرویس‌ خوزستان: بسم الله الرحمن الرحيم
فرارسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر و 44مین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک عرض نموده و آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با شعار" ایرانِ قوی، نفتِ دانش‌بنیان و تکمیل زنجیرهی ارزش" در اهواز را گرامی میدارم. 
رویدادی اینچنین بزرگ، در بردارندهی ابعاد علمی، فنی، پژوهشی و نوآورانه است که موجبات تولید پایدار در نتیجه ی تعامل صنعتگران، سازندگان، دانش بنیان ها و دانشگاهیان با نخبگان و تصمیم سازان صنعت نفت را فراهم می آورد.
نفت و گاز، ثروت ملی به شمار آمده و لاجرم روزی به پایان خواهند رسید؛ بنابراین نمایشگاه تخصصی، هم آوردی برای سایر فعالان عرصه های مرتبط است تا با تشریک مساعی و تسهیم دانش، هرآنچه لازم را به میدان آورده تا بیش از پیش بینیاز از کالا و دانش خارجی و متکی بر توان جوانان ایران اسلامی، اهدافمان در صیانت از منابع هیدروکربوری را تحقق بخشیم.
در پایان، مراتب تقدیر و سپاس خود را به کلیه ی سازندگان، تامین کنندگان،شرکت های دانش بنیان، دانشگاهیان، پژوهشگران، مشاوران و مدیران ارشد علاوه بر کارکنان متعهد صنعت نفت که در راستای برگزاری اثربخش تر این نمایشگاه همت گمارده و مشارکت فعال داشته اند، تقدیم نموده و امیدوارم درپی این گردهمایی کلان، صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران به اهداف و چشم اندازهای خرد و کلان خود دست یابد.

قباد ناصری
بهمن 1401

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی