تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

تاکید بر گسترش همکاری‌ها بین کشور‌های اسلامی/ سفر امیرعبداللهیان به آمریکای لاتین

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای موریتانیایی خود بر گسترش همکاری‌ها بین کشور‌های اسلامی و حمایت از فلسطین تاکید کرد و پس از آن برای دیدار با مقامات نیکاراگوئه و ونزوئلا راهی آمریکای لاتین شد.

کد خبر: ۱۴۴۵۸۷
۱۴:۱۲ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

تاکید بر گسترش همکاری‌ها بین کشور‌های اسلامی/ سفر امیرعبداللهیان به آمریکای لاتین

دیدارنیوز: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که برای دیدار و گفتگو با رئیس جمهور و وزیر امور خارجه موریتانی به این کشور سفر کرده است، سه شنبه شب در دیدار با محمد سالم ولد مرزوک وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی موریتانی به گفتگو و تبادل نظر در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار ابعاد مختلف مناسبات دو جانبه در بخش‌های مختلف از جمله سیاسی، فرهنگی، فناوری، اقتصادی و تجاری را مورد رایزنی و گفتگو قرار داد.

امیرعبداللهیان در این دیدار همچنین اقدامات موریتانی در زمینه برقراری صلح و استقرار آرامش در منطقه صحرای آفریقا را مورد حمایت قرار داد.

محمد سالم ولد مرزوک وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی موریتانی نیز در این دیدار روابط دو کشور را مهم ارزیابی کرد و گسترش تعاملات فی‌مابین را مورد تاکید قرار داد.

حمایت از مردم و آرمان فلسطین، گسترش همکاری‌ها بین کشور‌های اسلامی و موضوعات مرتبط با برگزاری نشست آتی وزرای امور خارجه کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی در نواکشوت از دیگر موارد مورد گفتگو و تبادل نظر وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی موریتانی در این دیدار بود.

امیرعبداللهیان عازم آمریکای لاتین شد

وزیر امور خارجه کشورمان به منظور دیدار و گفتگو با مقامات نیکاراگوئه و ونزوئلا عازم آمریکای لاتین شد.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان که روز سه شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات موریتانی به این کشور سفر کرده است، در ادامه سفر برای دیدار و گفتگو با مقامات دو کشور نیکاراگوئا و ونزوئلا، نواکشوت پایتخت موریتانی را به مقصد ماناگوئا پایتخت نیکاراگوئه ترک کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به نیکاراگوئه و پس از آن ونزوئلا با مقامات عالی‌رتبه دو کشور دیدار و تبادل نظر خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی