تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

رئیسی: امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی با جدیت دنبال شود

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت با اشاره به تشکیل کارگروه پیگیری توصیه‌های رهبری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی، بر تداوم امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی تا سامان یافتن وضعیت آسیب‌دیدگان تاکید کرد.

کد خبر: ۱۴۴۵۷۷
۱۲:۴۶ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

رئیسی

دیدارنیوز: رئیس جمهور با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.

سید ابراهیم رئیسی در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت با اشاره به گزارش معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور از روند رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان خوی، بر تداوم امدادرسانی تا سامان یافتن وضعیت آسیب‌دیدگان از این حادثه تاکید کرد.

رئیس جمهور در این جلسه همچنین با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.

رئیسی تلاش برای دستیابی به رشد اقتصادی ۸ درصدی را یکی از انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیاست‌های برنامه هفتم توسعه از دولت برشمرد و از مسئولان حوزه‌های مختلف همچون نفت، صنعت، معدن و کشاورزی خواست که با کار و تلاش شبانه‌روزی، در جهت افزایش سرمایه‌گذاری و ارتقای بهره‌وری در راستای تحقق این خواسته تلاش کنند.

رئیس جمهور اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی را نیز از دیگر مطالبات مقام معظم رهبری از دولت عنوان و بر لزوم پیگیری و همکاری همه دستگاه‌ها با سازمان برنامه و بودجه کشور در این خصوص تاکید کرد تا موضوع به‌زودی در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مطرح گردد.

رئیس جمهور در ابتدای این نشست با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، آن را میراث امام راحل و ثمره خون مطهر شهدا و احیاگر هویت اسلامی ملت ایران دانست و تاکید کرد: بهترین شکرگذاری این نعمت الهی آن است که خود را مدیون انقلاب اسلامی بدانیم و در هر مسئولیتی همه تلاش خود را برای پاسداری از این دستاورد عظیم به کار گیریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی