تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
پیام مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به مناسبت فرارسیدن دهه فجر/فصلی نو در تاریخ نیشکر با ورود به بازار سرمایه در چهل و چهارمین فجر انقلاب؛

طلیعه روزهای شیرینِ نیشکر در بـهار انقلاب

ورود توسعه نیشکر و صنایع جانبی به بازار سرمایه و پذیرش آن در فرابورس در چهل و چهارمین فجر انقلاب،در امتداد دستاوردهای دیگری همچون طلوعِ امید در قدیمی‌ترین نیشکری ایران و چرخش چرخ‌های این صنعت بر مدار «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، طلیعه روزهای شیرین نیشکر در بهاری دیگر از انقلاب است.

کد خبر: ۱۴۴۵۵۸
۰۹:۵۳ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

طلیعه روزهای شیرینِ نیشکر در بـهار انقلاب

دیدارنیوز _ سرویس‌ خوزستان: بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر و لیال عشر
 
ایام‌الله دهه فجر، تجلّی حماسه ماندگار و الهام‌بخشی است که صفحه‌‎ای زرّین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روح‌بخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر کرد.
ورود توسعه نیشکر و صنایع جانبی به بازار سرمایه و پذیرش آن در فرابورس در چهل و چهارمین فجر انقلاب،در امتداد دستاوردهای دیگری همچون طلوعِ امید در قدیمی‌ترین نیشکری ایران و چرخش چرخ‌های این صنعت بر مدار «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، طلیعه روزهای شیرین نیشکر در بهاری دیگر از انقلاب است که فصلی نو در تاریخ این صنعت می‌گشاید و کام‌ها را بسان گذشته، شیرین خواهد کرد.
این دستاوردهای صنعت نیشکر، زمانی شیرین‌تر می‌شود که بدانیم، برآمده از اراده‌ی پولادین کسانی است که مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و با دست‌های پینه بسته‌شان، رویش جوانه‌های امید را به نظاره نشسته و هر بحرانی را در سایه سختکوشی به فرصت شکوفایی تولید، بدل کرده‌اند تا کام مردم در پهنه انقلاب اسلامی ایران، شیرین‌تر از گذشته شود.
صنعت نیشکر از برکات انقلاب اسلامی است که همپای آن، با جانفشانی‌ها رشد کرده، با ایثارها به بالندگی رسیده، با از خودگذشتگی‌ها در سنگر تولید، در تار و پود این سرزمین ریشه دوانده و در دل این انقلاب، تحولی شگرف رقم زده و دستاوردهایش کام مردم را شیرین کرده است.
اینجانب در بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به هموطنان گرانقدر و خانواده بزرگ توسعه نیشکر تبریک می‌گویم. بی‌شک، چهل و چهارمین فجر انقلاب، طلیعه روزهای شیرین و فصلی نو در تاریخ نیشکر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی