تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

گروگانگیری در شیراز؛ همیار پلیس کشته شد

بحرینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از دستگیری آدم‌ربا و کشته شدن یک همیار پلیس در درگیری مسلحانه با آدم‌ربا خبر داد.

کد خبر: ۱۴۴۴۲۱
۱۰:۴۳ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱

گروگانگیری در شیراز؛ همیار پلیس کشته شد

دیدارنیوز: سیدمصطفی بحرینی از دستگیری آدم ربا و شهادت یک همیار پلیس در درگیری مسلحانه با آدم ربا خبر داد و در تشریح گروگانگیری شب گذشته در شیراز گفت: حدود ساعت ۲۳ دیشب فردی ۲۷ ساله، مسلح به سلاح گرم، اقدام به ربایش یک زن و فرزند وی در بلوار شریعتی می‌کند، شهروندان با اطلاع از وقوع این اقدام مجرمانه قصد کمک به گروگان را داشتند که با شلیک آدم ربا مواجه می‌شوند.

وی با بیان اینکه گروگان زن در حین درگیری آدم ربا اقدام به پیاده کردن فرزند خود می‌کند، افزود: در ادامه آدم‌ربا با تهدید سلاح گروگان خود را به سمت بلوار چمران هدایت می‌کند که با تعقیب و درگیری پلیس مواجه می‌شود.

بحرینی با بیان اینکه آدم ربا در بلوار چمران از اتومبیل خود پیاده و به سمت یک چایخانه حاشیه بلوار چمران می‌رود، گفت: در ادامه درگیری این مجرم با پلیس و مردم، یک همیار پلیس به نام هوشمندی به شهادت رسید.

دادستان مرکز استان فارس با بیان اینکه بلافاصله پس از دریافت گزارش معاون دادستان شیراز و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی و دو تن از بازپرسان ویژه در صحنه حادثه حضور یافتند، گفت: تحقیقات در خصوص انگیزه گروگانگیر در حال انجام است.

وی در پایان گفت: پرونده قضایی تشکیل و رسیدگی به آن به صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی