تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

سقوط اتوبوس به دره در پاکستان؛ ۴۰ نفر کشته شدند

یک مقام دولتی پاکستان اعلام کرد ۴۰ نفر در اثر حادثه سقوط یک اتوبوس مسافربری به دره جان خود را از دست دادند و ۴ مسافر از این حادثه جان سالم به در برده‌اند.

کد خبر: ۱۴۴۳۶۲
۱۲:۲۲ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۱

سقوط اتوبوس به دره در پاکستان؛ ۴۰ نفر کشته شدند

دیدارنیوز: این اتوبوس حامل ۴۴ مسافر از کویته در استان بلوچستان بود که به سمت کراچی در استان همسایه سند حرکت می‌کرد. این حادثه در نزدیکی شهر بلا، در منطقه لاسبلا رخ داده است.

حمزه انجم ندیم، از مقام‌های محلی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که اجساد ۴۰ نفر از جمله زنان و کودکان پیدا شده است. با این حال ۴ مسافر از این حادثه جان سالم به در برده و مجروح شدند.

این حادثه به دلیل سرعت زیاد و برخورد اتوبوس به ستون پل اتفاق افتاد. اتوبوس در ادامه به ته دره سقوط کرد و آتش گرفت.

ندیم گفت که در پی آتش سوزی اتوبوس، اجساد مسافران غیرقابل شناسایی شده و بقایا برای نمونه‌برداری دی. ان.‌ای به کراچی منتقل می‌شوند. قرار است پس از شناسایی، اجساد به بستگان قربانیان تحویل داده می‌شود.

تصادفات رانندگی در پاکستان عموماً به دلیل نقض قوانین راهنمایی و رانندگی اتفاق می‌افتد و سالانه هزاران نفر جان خود را در این کشور از دست می‌دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی