تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

بازیکن فولاد: کامیابی‌نیا وارد دعوای بزرگتر‌ها نشود!

پس از دیدار پرتنش و جنجالی فولاد خوزستان و پرسپولیس در اهواز که با شکست صدرنشین لیگ برتر همراه بود، یحیی و برخی شاگردانش علیه شرایط میزبانی و رفتار کادرفنی فولاد به انتقاد شدید پرداختند. در این میان، ساسان انصاری که خودش سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، به کامیابی نیا هافبک سرخپوشان گفته وارد دعوای بزرگتر‌ها نشود.

کد خبر: ۱۴۴۳۰۶
۱۴:۰۳ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱

بازیکن فولاد: کامیابی‌نیا وارد دعوای بزرگتر‌ها نشود!

دیدارنیوز: مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان به اظهارات بازیکنان پرسپولیس بعد از دیدار جمعه شب دو تیم واکنش نشان داد.

به نقل از سایت رسمی فولاد خوزستان، ساسان انصاری بازیکن باتجربه فولاد در واکنش به اتفاقات رخ داده در دیدار فولاد - پرسپولیس و مصاحبه بازیکنان پرسپولیس علیه اعضای کادر فنی فولاد، اظهار داشت: برای من عجیب بود تا زمانی که در استادیوم حضور داشتیم، بازیکنان پرسپولیس در رختکن ماندند و بیرون نیامدند. من خودم جزو بازیکنانی بودم که مصاحبه کردم. با اینکه آقای گل‌محمدی حرف‌های تندی علیه فولاد خوزستان زد، من با احترام درباره ایشان و کادر فنی پرسپولیس حرف زدم. توقع ما این بود اگر دعوا و بحثی هم هست بین کادر فنی تیم‌ها باشد، نه اینکه بعضی بازیکنان میدان را خالی ببینند و علیه سرمربی ما صحبت کنند.

کاپیتان فولاد با اشاره به نام کمال کامیابی‌نیا افزود: از شنیدن حرف‌های او واقعاً تعجب کردم. تصور می‌کردم حداقل به کاپیتان خودش در تیم ملی احترام بگذارد. مگر کمال رئیس کمیته انضباطی است که برای خودش حکم می‌دهد؟ او یک بار دیگر حرف‌های خود را بشنود. من به کمال فقط یک توصیه می‌کنم، وارد دعوای بزرگتر‌ها نشود.

وی درباره اظهارات فرشاد فرجی نیز گفت: تا جایی که من یادم می‌آید بعضی داوران در ورزشگاه‌های دیگر امنیت نداشتند و دو سه ساعت در رختکن حبس می‌شدند. مگر مردم اهواز قاتل هستند که فرجی اینطور به آن‌ها توهین می‌کند و می‌گوید به ولله اگر داور پنالتی می‌گرفت، زنده از شهر ما خارج نمی‌شد؟ اهوازی‌ها و هوادارن‌مان خط قرمز ما هستند و اجازه نمی‌دهیم یک بازیکن به آن‌ها اینطور توهین کند. از این حرف‌ها متأسف شدم. فوتبال برد و باخت دارد. ظاهراً توقع داشتند ما ببازیم و فوتبال بازی نکنیم. کاش بازیکنان پرسپولیس به جای این حواشی، درباره مسائل فنی هم حرف می‌زدند و می‌گفتند مقابل ما حرفی برای گفتن نداشتند.

انصاری در پایان یادآور شد: امیدواریم کارشناسان داوری تمام صحنه‌های بازی را ببینند و منصفانه قضاوت کنند. امیدوارم دیگر شاهد این رفتار‌ها از بعضی بازیکنان نباشیم. در ضمن بازیکنان فولاد صحبت‌های‌شان را در زمین انجام دادند نه در میکسدزون و فضای مجازی! در پایان فارغ از این حرف‌ها، یک بار دیگر این برد را به هواداران فولاد تبریک می‌گویم. این مسابقه و اتفاقاتش برای ما تمام شد. تمام تمرکزمان روی دیدار با تراکتور خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی