تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

برگزاری همایش تکریم از فرزندان شهدای خوزستان توسط نفت و گاز مارون

مهندس ناصری: پاسداشت یاد شهدا، انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

کد خبر: ۱۴۴۲۶۲
۰۷:۵۱ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱

دیدارنیوز _ سرویس‌ خوزستان: در آستانه دهه مبارک فجر، همایش بزرگ تکریم حدود ۱۰۰ فرزند شهید، ایثارگر و جانباز اهواز، باوی و کارون، پنجشنبه ۶ بهمن به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و با حضور رئیس آموزش بنیاد شهید و ایثارگران خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، سرپرست این شرکت در حاشیه این رویداد ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این محفل نورانی، پاسداشت یاد شهدا و ادای احترام به خانواده‌های آنان را بیمه گر انقلاب دانست و گفت: باید در کنار رسالت تولیدی سازمان، مسئولیت و وظیفه خود را در قبال شهدا و یادگار‌های آنان ادا کرده تا شاید بتوانیم به اندازه‌ی یک قطره از دریای بیکران ایثار و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران را جبران کنیم.

مهندس قباد ناصری افزود: امنیت کنونی کشور و ترس دشمن از تهدید کردن جمهوری اسلامی ایران، بجز دستاورد‌های امروز نظام در حوزه نظامی و امنیتی تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری، یک ریشه تاریخی هم دارد و آن مقاومت، دلاوری و جانفشانی جوانان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سال‌های اخیر است.

وی با بیان اینکه آینده متعلق به همین نسل و فرزندان انقلاب است، خاطرنشان کرد: همین فرزندان شهدا سهمی بسزا را در آینده کشورمان ایفا کرده و این زنجیره‌ی مقتدر، ولایی و متعهد، موجبات سربلندی نظام را فراهم خواهد آورد.

شایان ذکر است در این همایش ضمن برگزاری برنامه‌های شاد و مسابقه توسط گروه هنری رسانه ملی، به شهدای جنگ تحمیلی و مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی