تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پس از ۸ سال؛ زاهدان سفیدپوش شد

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: زاهدان طی شبانه‌روز گذشته پس از هشت سال با ۲ سانتیمتر برف جامه سفید بر تن کرد.

کد خبر: ۱۴۴۲۵۰
۱۱:۲۸ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۱

زاهدان سفیدپوش شد

دیدارنیوز: به نقل از اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، محسن حیدری اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته گزارش برف از ایستگاه فرودگاهی زاهدان به میزان ۲ سانتیمتر و «خیرآباد بالا» یک سانتی متر بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان افزود: از روز جمعه با ورود سامانه بارشی به استان شاهد بارش برای استان هستیم و این سامانه تا اواخر وقت شنبه در استان فعال خواهد بود که شرایط برای افزایش ابر، بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد، در نقاط سردسیر احتمال بارش برف و مه مهیاست.

وی ادامه داد: از نظر دمایی به تدریج از شدت یخبندان شبانه کاسته خواهد شد و از یکشنبه روند افزایش دما به ویژه در طول روز رخ خواهد داد. تا فردا روی دریا وزش باد و دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

حیدری گفت: توصیه می‌شود مردم از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند و در فعالیت‌های کوهنوردی احتیاط شود؛ همچنین از اسکان و تردد در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی خودداری گردد. طی این مدت در انجام فعالیت‌های دریایی به ویژه قایق‌های سبک و تفریحی برای کاهش خسارات احتمالی احتیاط شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی