تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جمهوری اسلامی: دولت هزینه‌های کنگره «زنان تاثیرگذار» را اعلام کند

روزنامه جمهوری اسلامی با اعلام اینکه رسانه‌ها خواستار شفاف‌سازی درباره هزینه‌های کنگره خبرساز «زنان تاثیرگذار» در ایران هستند، نوشت: به نفع دولت است به این خواسته پاسخ مثبت بدهد تا از یکطرف عنوان دولت شفاف را محقق کند و از طرف دیگر از استمرار ابهامات پیرامون برگزاری همایش «زنان تاثیرگذار» جلوگیری کند.

کد خبر: ۱۴۴۲۲۷
۲۱:۰۵ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱

جمهوری اسلامی:

دیدارنیوز: روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: به نفع دولت است به این خواسته پاسخ مثبت بدهد تا از یکطرف عنوان دولت شفاف را محقق کند و از طرف دیگر از استمرار ابهامات پیرامون برگزاری همایش «زنان تاثیرگذار» جلوگیری کند.

روزنامه جمهوری اسلامی به برگزاری همایش «زنان تاثیرگذار» واکنش نشان داده و تاکید کرده دولت باید درباره این همایش شفاف‌سازی کند.

جمهوری اسلامی نوشت: «یکی از وعده‌های انتخاباتی دولت سیزدهم، شفاف عمل کردن بود. حالا چند روز است اصحاب رسانه در فضای مجازی و مکتوب از دولت خواسته‌اند درباره برگزاری همایش «زنان تاثیرگذار» شفاف سازی کند تا شبهات ایجاد شده برطرف شوند. به نفع دولت است به این خواسته پاسخ مثبت بدهد تا از یکطرف عنوان دولت شفاف را محقق کند و از طرف دیگر از استمرار ابهامات پیرامون برگزاری همایش «زنان تاثیرگذار» جلوگیری کند.»

این روزنامه در ادامه مواردی که باید شفاف سازی شوند را لیست کرده است: هدف از برگزاری این همایش چه بود؟، مبتکر برگزاری این همایش چه کسی بود؟، منظور از «تاثیر گذار» چیست؟، برای هر یک از این افراد چه مبلغ هزینه شده است؟، جوایزی که به تعدادی از دعوت شدگان داده شده براساس چه معیاری و چه مبلغ بوده؟، هزینه کل این همایش چقدر و از چه ماخذی پرداخت شده است؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی