تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

ناپدید شدن مرموز کودک 7 ساله

News Image Lead

پسربچه 7 ساله هنگام بازی مقابل خانه‌شان در شهر قدس به‌طرز مرموزی ناپدید شد.

کد خبر: ۱۴۴۱
۱۲:۰۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ دایی این کودک  در تشریح جزئیات ماجرا گفت: خواهر زاده‌ام به نام امیر علی حدود ساعت هفت و نیم بعداز ظهر پنجشنبه - 20 اردیبهشت- با پسرخاله‌اش در کوچه بازی می‌کرد. اما ساعتی بعد خواهرزاده دیگرم هراسان به خانه آمد و گفت امیرعلی گم شده است.
 
پسر کوچولو مدعی شد با امیرعلی در حال بازی بودند اما وقتی برای چند دقیقه سرگرم بازی شده دیگر امیر علی را ندیده است. پس از آن ما بلافاصله به کلانتری قلعه حسن خان مراجعه کردیم و بعد هم به پلیس آگاهی رفتیم. اما با گذشت سه روز هنوز امیرعلی را پیدا نکرده‌ایم. دایی امیرعلی ادامه داد: هنگامی که کوچه و خیابان‌های اطراف خانه را برای پیدا کردن امیر علی می‌گشتیم منشی درمانگاهی که سر خیابان قرار دارد به ما گفت که امیرعلی را در حال گریه کردن جلوی در این مرکز دیده است اما وقتی دقایقی بعد برگشته تا او را به داخل درمانگاه ببرد خبری از او نبوده است.
 
به گفته خانواده امیرعلی، وی هنگام بازی پیراهن طوسی و شلوار سرمه‌ای برتن داشته است.در حال حاضر جست و جو برای یافتن این کودک 7 ساله از سوی پلیس ادامه دارد.سرهنگ مهدی سرپناه، معاونت اجتماعی انتظامی غرب استان تهران به خبرنگار ما گفت: «گزارش ناپدیدشدن این کودک ساعت 10 شب پنجشنبه به پلیس داده شد. با توجه به حساسیت موضوع مأموران پلیس شهر قدس بلافاصله وارد عمل شدند و تمامی درمانگاه‌ها، مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و خانه اقوام این خانواده و همچنین دوربین‌های مداربسته منطقه را مورد بررسی قرار دادند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.»
 
منبع: ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی