تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

حمله به گشت انتظامی بمپور؛ ۲ مامور کشته شدند

محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله اشرار به گشت انتظامی در شهرستان بمپور و شهادت دو پلیس خبر داد.

کد خبر: ۱۴۴۰۹۹
۰۹:۲۶ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۱

حمله به گشت انتظامی بمپور؛ ۲ مامور کشته شدند

دیدارنیوز: سردار محمد قنبری، اظهار داشت: ساعت ۲ بامداد امروز سه‌شنبه چهارم بهمن‌ماه عوامل گشتی کلانتری مرکزی شهرستان بمپور حین اجرای ماموریت گشت‌زنی و تامین امنیت مردم در ورودی شهر مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار گرفتند که اشرار با پاسخ مأمورین مواجه شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: اشرار پس از درگیری سریعاً از محل متواری شدند و در این درگیری دو نفر از عوامل گشت پلیس به نام‌های سرگرد "مختار مومنی" و ستوان سوم "ابوذر امیدوار" به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و استوار یکم "میلاد عبداللهی" نیز مجروح شد که سریعاً تحت درمان قرار گرفت.

وی شهادت این دو پلیس فداکار و جانفدای راه امنیت را به محضر امت حزب الله، خانواده آنان و همرزمان خود تبریک و تسلیت گفت و اضافه کرد: با تشکیل تیم ویژه از کارآگاهان روند شناسایی و دستگیری این اشرار فوراً آغاز شده و با سرنخ‌های به دست آمده عاملان این جنایت در کمترین زمان ممکن دستگیر و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی