تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

مجمع خیرین کشور و نذر آب

عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان گفت: مجمع خیرین کشور در تعاملی کاملا مردم نهاد با جمعیت هلال احمر در راه خدمت رسانی به اقشار کم‌درآمد کرامت‌مند میهن و امید آفرینی در کشور پیشگام است.

کد خبر: ۱۴۴۰۸۶
۲۱:۳۶ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۱

مجمع خیرین کشور و نذر آب

دیدارنیوز: اشکان تقی پور عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان گفت: مجمع خیرین کشور در تعاملی کاملا مردم نهاد با جمعیت هلال احمر در راه خدمت رسانی به اقشار کم‌درآمد کرامتمند میهن و امید آفرینی در کشور پیشگام است.

تقی پور افزود: توزیع ۳۲ تانکر ۱۰۰۰ لیتری آب در استان سیستان و بلوچستان در مدارس شهرستان خاش پیرو طرح «نذر آب» در سه روز آینده مورخ چهارم، پنجم و ششم ۱۴۰۱ توسط موسسه خیریه نیک گامان، عضو حقوقی مجمع خیرین کشور، انجام می‌شود.

مقرر است در این مراسم که در حوزه‌های مختلف خدمت رسانی در پروژه «نذر آب» انجام می‌شود، اشکان تقی پور به عنوان نماینده هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و همچنین مجمع خیرین استان تهران و مدیرعامل موسسه نیک گامان در همراهی با دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور، رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور، رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تهران و دیگر مدیران این جمعیت حضور یابند.

اشکان تقی پور به تاسیس سیزدهمین شعبه مجمع خیرین کشور در استان مرکزی با حضور مهندس حبیب الله بور بور، رییس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، مورخ دوم بهمن ماه نیز ۱۴۰۱ اشاره کرد.

تقی پور افزود: مجمع خیرین کشور با همکاری، همراهی و تسهیلگری مستمر منطبق بر تفاهم‌نامه فیمابین با جمعیت هلال احمر و همراهی وزارت کشور بر آنست تا در اسرع وقت شعب باقیمانده‌ی مجمع را در استان‌های فاقد مجمع خیرین با ایجاد مجمع عمومی، حضور خیرین استانی و برگزاری انتخابات ایجاد کند تا بسیاری از مشکلات مردم با پتانسیل مردمی هر استان برطرف شود.

نذر آب طرحی است که با تسهیلگری جمعیت هلال احمر و حضور جدی و مستمر مجمع خیرین، سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های اجتماعی جهت رفع مشکل کمبود آب با احیای قنوات، ترمیم چاه ها، تهیه‌ی تانکر‌ها و لوله کشی‌های موثر و همچنین خدمات حوزه بهداشت و سلامت در کنار این فعالیت‌ها به شکل کاملا مردمی در مناطق کم‌آب کشور انجام می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی