تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آتش زدن پرچم سوئد در ترکیه

پس از تنش‌های اخیر میان سوئد و ترکیه درباره پیوستن استکهلم به ناتو، صدور مجوز آتش زدن قرآن در سوئد باعث خشم تعدادی از مردم ترکیه شده و آنها پرچم سوئد را به آتش کشیده‌اند.

کد خبر: ۱۴۳۹۷۱
۱۱:۵۷ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱

آتش زدن پرچم سوئد در ترکیه

دیدارنیوز: در پی اقدام موهن مقامات سوئد در صدور مجوز برای هتک حرمت به قرآن کریم، شماری از مردم ترکیه در شهر استانبول پرچم ترکیه را به آتش کشیدند.

مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز نوشت: «در پی اقدام موهن مقامات سوئد در صدور مجوز برای هتک حرمت به قرآن کریم، شماری از مردم ترکیه در شهر استانبول پرچم ترکیه را به آتش کشیدند.

مردم ترکیه در اعتراض به این اقدام موهن، پرچم سوئد را مقابل کنسولگری استکهلم در استانبول به آتش کشیدند. افرادی نیز قصد داشتند به ساختمان کنسولگری سوئد حمله کنند که نیرو‌های امنیتی مانع این اقدام شدند.

گفتنی است هفته گذشته مقامات سوئدی به یک شخصیت افراطی دانمارکی اجازه دادند که در برابر ساختمان سفارت ترکیه در استکهلم نسخه‌ای از مصحف شریف را به آتش بکشد. این اقدام با واکنش‌های تندی از سراسر جهان اسلام روبرو شده است.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی