تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

زن ایرانی برنده جایزه ۶۰ میلیون دلاری بخت‌آزمایی کانادا شد!

کاملیا کاظمی طلاچی، ساکن شهر ریچموند هیل در اونتاریو روز ۲۹ نوامبر و نزدیک به دو ماه پس از بخت‌آزمایی دریافت که برنده ۶۰ میلیون دلار کانادا شده است.

کد خبر: ۱۴۳۹۳۳
۱۸:۳۴ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱

زن ایرانی برنده جایزه ۶۰ میلیون دلاری بخت‌آزمایی کانادا شد

دیدارنیوز: یک زن ایرانی در کانادا برنده جایزه ۶۰ میلیون دلاری بخت‌آزمایی در این کشور شد.

این زن که کاملیا کاظمی طلاچی نام دارد ساکن شهر ریچموند هیل در اونتاریو است. او روز ۲۹ نوامبر و نزدیک به دو ماه پس از بخت‌آزمایی دریافت که برنده ۶۰ میلیون دلار کانادا شده است.

کاملیا کاظمی طلاچی به حدی از این خبر شگفت‌زده شده بود که تا نیم ساعت قادر نبود خانواده‌اش را در جریان بگذارد. او در بخت‌آزمایی روز ۲۹ نوامبر «لوتو ماکس» شرکت کرده بود.

وی می‌گوید که قصد دارد با ثروتش دور دنیا را بگردد، بخشی از آن را با خانواده‌اش به اشتراک بگذارد و همچنین از آن برای کارآفرینی استفاده کند.

کاملیا کاظمی طلاچی گفت: «نمی‌توانم احساسم را توصیف کنم، ولی یکی از تجربه‌هایی است که فکر کنم قبلا نمی‌توانستم تصورش کنم.»

او افزود: «تمام زندگی‌ام تا حالا از جلوی چشمانم عبور می‌کند.»

کاملیا کاظمی طلاچی نیم ساعت پس از اینکه دریافت برنده جایزه بخت‌آزمایی شده بود به خانه بازگشت و به مادر و دیگر اعضای خانواده‌اش اطلاع داد که از حالا او یک میلیونر محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی