تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

پرسپولیس ۱ - ذوب‎‌آهن صفر؛ برد «عالی» با عالی‌شاه!

تیم صدرنشین پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر، در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان ذوب‌آهن بود و توانست با گلزنی امید عالیشاه و کسب ۳۵ امتیاز، فاصله خود را با رقیبان حفظ کند.

کد خبر: ۱۴۳۸۶۱
۱۷:۲۳ - ۳۰ دی ۱۴۰۱

پرسپولیس ۱ - ذوب‎‌آهن صفر؛ برد «عالی» با عالی‌شاه!

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس با شکست ذوب‌آهن سه امتیاز دیگر گرفت و به صدرنشینی خود تداوم بخشید.

شاگردان یحیی گل‌محمدی دیدار سختی برابر حریف اصفهانی خود داشتند اما امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس روی ارسال عالی سروش رفیعی گل سه امتیازی تیمش را زد تا فاصله پرسپولیس با سپاهان، تیم دوم جدول به پنج امتیاز برسد.

استقلال هم که در اصفهان برابر سپاهان شکست خورد، حالا فاصله‌اش با رقیب سنتی به عدد ۸ رسیده تا کار ساپینتو در ادامه فصل سخت‌تر شود.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

پرسپولیس ۱ - ذوب آهن ۰ (امید عالیشاه - دقیقه ۶۹): سروش رفیعی بلافاصله بعد از ورود به زمین پشت توپ ایستاد و سانتر خود را روی دروازه فرستاد که با ضربه امید عالیشاه توپ تبدیل به گل شد.

دقیقه ۵: شوت دیدنی امیرحسین جدی از راه دور بعد از واکنش علیرضا بیرانوند به تیرک دروازه پرسپولیس خورد و گل نشد.

دقیقه ۳۶: حرکت ترکیبی بازیکنان ذوب آهن با ارسال درویشی به داخل محوطه جریمه همراه شد و اسلامی شوت سرضرب خود را زد که بیرانوند توانست توپ را بگیرد.

دقیقه ۳۸: شوت آرام وحدت حنانوف در اختیار حبیب فرعباسی دروازه‌بان ذوب‌آهن قرار گرفت.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه ۴۸: ارسال روی دروازه ذوب آهن با دفع نورمحمدی همراه شد که می‌رفت دروازه ذوب آهن باز شود.

دقیقه ۶۳: با افزایش فشار پرسپولیس روی دروازه ذوبی‌ها، عمری بازیکن آماده سرخ‌ها پاس خوبی به شیخ دیاباته داد که این مهاجم سایه توپ را از دو قدمی دروازه زد و موفق به گلزنی نشد.

دقیقه ۶۹: ارسال سروش رفیعی که تازه وارد میدان شده بود، با ضربه سر امید عالیشاه، گل اول بازی برای پرسپولیس را به ثبت رساند.

دقیقه ۷۷؛ عالیشاه پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و شوت او به دست بازیکن ذوب‌آهن برخورد کرد، اما اعتراض هافبک پرسپولیس سودی نداشت و داور پنالتی نگرفت.

دقیقه ۸۶: دیاباته در موقعیت تک به تک قرار گرفت، اما ضربه عجیب او با پای راست که قصد زدن چیپ داشت، وارد دروازه ذوب نشد.

گزارش زنده؛ پرسپولیس صفر - ذوب‎‌آهن صفر

گزارش زنده؛ پرسپولیس صفر - ذوب‎‌آهن صفر

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، امید عالیشاه، وحید امیری و محمد عمری

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، پوریا پورعلی، محمدامین درویشی، آرمان اکوان، امیرحسین جدی، محمدحسین اسلامی، سجاد جعفری، محمدرضا سلیمانی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی