تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تاکید مخبر بر رسیدگی به زلزله‌زدگان خوی

پس از زلزله ۵.۴ ریشتری امروز (چهارشنبه) شهرستان خوی، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور بر ضرورت بسیج همه امکانات برای کمک به زلزله‌زدگان تاکید کرد.

کد خبر: ۱۴۳۸۲۷
۲۱:۳۷ - ۲۸ دی ۱۴۰۱

تاکید مخبر بر رسیدگی به زلزله‌زدگان خوی

دیدارنیوز: معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت بسیج همه امکانات برای کمک به زلزله‌زدگان خوی تأکید کرد.

در پی زلزله ۵.۴ ریشتری شهرستان خوی، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور طی تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت بسیج همه امکانات برای کمک به زلزله‌زدگان تاکید کرد.

مخبر در این تماس تلفنی با توجه به سرمای شدید هوا و وجود مناطق روستایی و صعب العبور خواستار توجه ویژه به اسکان اضطراری و تامین وسایل گرمایشی در اسرع وقت شد.

همچنین با توجه به آسیب دیدن برخی از هموطنان در این حادثه، معاون اول رئیس‌جمهور بر ضرورت رسیدگی فوری به مصدومان توسط مراکز امدادی و درمانی تاکید کرد.

محمد صادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی نیز در این ارتباط تلفنی گزارشی از وضعیت آسیب‌دیدگان و مناطق زلزله‌زده ارائه داد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی