تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اسلامی: هیچ فعالیت و سایت اعلام نشده در ایران وجود ندارد

محمد اسلامی، رییس سازمان انژری اتمی با اشاره به هماهنگی برای سفر رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران در جمع خبرنگاران گفت: امروز به صراحت اعلام می‌کنیم که هیچ فعالیت و سایت اعلام نشده در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

کد خبر: ۱۴۳۷۹۳
۱۳:۰۶ - ۲۸ دی ۱۴۰۱

اسلامی: هیچ فعالیت و سایت اعلام نشده در جمهوری اسلامی وجود ندارد

دیدارنیوز: رییس سازمان انژری اتمی با اشاره به اظهار تمایل و آمادگی رافائل گروسی برای سفر به ایران گفت: باید هماهنگی سفر انجام شود؛ به محض اینکه اهداف و برنامه سفر نهایی و هماهنگ شود، سفر مدیرکل به ایران انجام می‌شود.

محمد اسلامی در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آمریکا و کشور‌های اروپایی مرتب مواضع‌شان درباره برجام را تغییر می‌دهند، گفت: دیدیم اخیرا که سخنگوی اتحادیه اروپا گفته برجام نمرده و مذاکرات ادامه دارد. از این رو مشهود است که فضاسازی علیه جمهوری اسلامی چقدر زیاد است و میزان صداقت آن‌ها در موضع گیری‌هایشان هم چقدر است!

رییس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: موضوعی که در دستور کار ما بوده، رفع ابهامات آژانس و پاسخ به اتهاماتی بوده است که عناصر و عوامل ضد انقلاب آن را تولید کردند. این‌ها بازرسی کردند و همه این مراحل طی شده و کل مذکرات ظرف ۲۰ سال حاصلش برجام شده است. آن‌ها از برجام خارج شدند، الان می‌خواهند برگردند باز آن اتهامات را کنار سند برجام گذاشتند؛ در حالی که این‌ها دو موضوع نیست، یک موضوع است.

اسلامی گفت: امروز به صراحت اعلام می‌کنیم و بار‌ها هم آژانس اعلام کرده است که هیچ فعالیت و سایت اعلام نشده در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد. تعاملات ما با آژانس برقرار است. گروسی هم اعلام آمادگی کرد به ایران بیاید و باید هماهنگی سفر انجام شود و به محض اینکه اهداف و برنامه سفر نهایی و هماهنگ شود، سفر مدیرکل آژانس به ایران انجام می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی