تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
سازمان سنجش اعلام کرد

اینترنت همراه در حوزه‌های کنکور محدود می‌شود؛ از ساکنین اطراف پوزش می‌خواهیم!

سرانجام پس از چند روز حرف و حدیث و شایعات مختلف درباره وضعیت اینترنت در زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۲، سازمان سنجش اعلام کرد که اینترنت همراه در حوزه‌های کنکور محدود می‌شود.

کد خبر: ۱۴۳۷۸۱
۱۱:۳۱ - ۲۸ دی ۱۴۰۱

سازمان سنجش: اینترنت همراه در حوزه‌های کنکور محدود می‌شود

دیدارنیوز: سازمان سنجش آموزش کشور، در ارتباط با محدودیت اینترنت در ساعات برگزاری کنکور نوبت اول ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: «آزمون سراسری از رویداد‌های مهم و حساس در کشور است که سرنوشت تعداد زیادی از داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها به نتیجه آن گره خورده است و از سوی دیگر رعایت عدالت آموزشی و شایسته گزینی در این آزمون زمینه رشد علمی کشور و آینده‌ای درخشان برای میهن اسلامی را رقم خواهد زد.

در سال‌های اخیر رشد فناوری‌های ارتباطی امکان سو استفاده برخی گروه‌های سازمان یافته کلاهبرداری را فراهم کرده و تلاش می‌کنند سؤالات آزمون سراسری را پس از شروع آزمون به وسیله ابزار‌های الکترونیکی شبه جاسوسی در زمان کوتاهی به خارج از حوزه‌های امتحانی ارسال کرده و پاسخ سؤالات را برای برخی داوطلبان ارسال کنند که البته با تمهیدات اتخاذ شده و با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و دیگر راهکار‌های قانونی این اقدامات در نهایت برای متخلفان موفقیت‌آمیز نبوده و از ورود غیرعلمی داوطلبان جلوگیری شده است.

در سال جاری نیز اقدامات فراوانی در راستای مبارزه با این شبکه‌های شیادی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی انجام شده است و در آخرین اقدام نیز با موافقت شورای امنیت کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به محدودیت اینترنت موبایل در محل حوزه‌های آزمون در ساعات برگزاری روز‌های پنجشنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه خواهد کرد که این اقدام جای تشکر و قدردانی دارد.

حفاظت از سلامت آزمون سراسری نه تنها مطالبه و خواسته داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها بلکه مورد حمایت عموم مردم است و ضمن پوزش از ساکنین اطراف محل حوزه‌های برگزاری آزمون به جهت اختلال ارتباطی از همراهی این عزیزان سپاسگزاریم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی